Terug

Celside verzekering premieverhoging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Celside Insurance

01/10/2023

Beste, ik sloot enige tijd geleden (2j?) een contract af bij Celside insurance (via fnac, denk ik) nalv een aankoop van een smartphone voor mijn zoon. Elke maand ging er hiervoor 15,99€ van mijn rekening, via domiciliëring.Sinds april 2023 wordt er niet één, maar worden meerdere bedragen afgehouden op maandelijkse basis: 6*15,99€, 2*49,99€ en 2*69,99€ !! Ik heb op 6/06/2023 een email ontvangen (in de Franse taal enkel) waarin een verhoging werd aangekondigd met 15,99€ per week voor een Essentiel Pack (ongevraagde wijziging). Ik heb hiervan geen andere communicatie ontvangen. Op 28/06/2023 kreeg ik een andere email met opnieuw een ongevraagde contractwijziging van 2*69,99€ per maand voor de Up Advance pack, waarvoor ik niet gevraagd heb. (Dus 2 wijzigingen in enkele weken met een enorme tariefverhoging)De emails zaten in mijn spam folder (naar op zoek gegaan toen ik de transacties op die bepaalde zichtrekening bemerkte). Ik heb de domiciliëring onmiddellijk stopgezet.Hoe kan ik de bedragen van de ongevraagde tariefverhogingen recupereren?Mvg/F


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform