Terug

Celside (SFAM) komt verzekeringsovereenkomsten niet na

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. Q.

Naar: Celside Insurance

19/05/2021

Eind 2019 ging ik een verzekeringscontract aan met de firma SFAM, huidige naam Celside. Ik kreeg als cadeau van mijn vriend een nieuwe smartphone en besloot om een verzekering aan te gaan. Dit zou maandelijks € 5.00 kosten, de € 5.00 bleek nadien € 31,98 te zijn en werd in januari 2021 maandelijks € 33,98. Toen ik in maart 2020 mijn smartphone liet vallen begon alle ellende. Talloze medewerkers aan de lijn gehad, tig keren het volledige dossier moeten toesturen, smeken om een vervang gsm te krijgen (volgens contract),.... Tot op heden is de smartphone nog steeds herstelt. Er werden talloze herinneringsmails , helaas nog steeds zonder tegenbericht. Ondertussen heb ik de domicilieringsopdracht stopgezet (mei 2021) en heb ik een ingebrekestelling gestuurd. Tevens werd de cashback van € 20,00 evenmin terugbetaald.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform