Terug

Ccleaner

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

K. S.

Naar: Apple Belgium

13/05/2025

Geachte mevrouw/heer, Op [DATUM] heb ik in uw online winkel een [PRODUCT] gekocht, waarbij ik het bedrag van [€] plus [€] voor verzendkosten heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op [DATUM], heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op [DATUM - maximaal 14 dagen na levering] een mededeling in die zin gestuurd per [post/e-mail/...]. Op [DATUM] antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op [DATUM] de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen. Tot op heden, na [DD] dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van [€]. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs • Kopie van het bericht van herroeping + ontvangstbewijs

Berichten (4)

Apple Belgium

Naar: K. S.

13/05/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 842887573 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

K. S.

Naar: Apple Belgium

13/05/2025

De mail is ontvangen u heeft het juiste email adres mik12025@outlook.com

Apple Belgium

Naar: K. S.

13/05/2025

Geachte klant, Wij stellen het op prijs dat u contact hebt opgenomen met de Apple Online Store. U kunt binnen 4 werkdagen een persoonlijk antwoord op uw vraag verwachten. Wij verzoeken u te controleren of de door u gestuurde e-mail de volgende gegevens bevat: * een webbestelnummer (Wxxxxx), indien uw vraag betrekking heeft op een aankoop die u via de Apple Online Store hebt gedaan; * een Reference Nummer, als uw vraag betrekking heeft op een kortingsactie. Als uw e-mail niet alle benodigde gegevens bevat, verzoeken wij u de e-mail aan te passen en opnieuw naar ons te sturen. Follow-up: 842891163 Voor andere vragen kunt u de benodigde contactgegevens vinden op de webpagina 'Contact opnemen met Apple': :www.apple.com/benl/contact Voor eventuele post-salesvragen verwijzen wij u naar de website van de Apple Store-klantenservice: :store.apple.com/benl/hel Met vriendelijke groet, De Apple Online Store --------------------------------------------------------------------- ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ---------------------------------------------------------------------

Bemiddeling door Testaankoop 13 mei 2025

Apple Belgium

Naar: K. S.

14/05/2025

Beste klant, Hartelijk dank voor uw bericht en klacht/feedback aan Apple. Apple reageert niet op verzoeken/klachten via derde partijen zoals in dit bericht vermeld. Wij assisteren u graag verder indien u contact wilt opnemen met onze Postsales Service lijn op. 0800 99846 voor Belgie Mijn collega’s zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 19.00 om u direct te assisteren. Met vriendelijke groeten Angelique Apple Distribution International On May 13, 2025 at 13:01:50 :PM GMT, klachten@test-aankoop.be wrote: ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform