Terug

Cashback

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: ORAL-B

02/03/2022

Beste,Ik kocht in januari twee elektrische tandenborstels in de mediamarkt.Op de flyer van de cashback stond vermeld “koop een elektrische tandenborstel, monddouche of opzetborstels naar keuze” Afhankelijk van de aankoopwaarde betreft het volgende cashback.De kleine lettertjes vermelden dat er 1 terugbetaling per gezin kan plaatsvinden.Ik diende alles netjes in bij promolife maar zij gingen maar over tot de helft van het kasticket. Ik belde promolife hierover op maar zij blokten mij volledig af en zeggen er kan slechts 1 terugbetaling per gezin.Ik heb hen vervolgens gemaild, met de affiche en de toelichting en ik krijg opnieuw een standaard antwoord dat zij procedures dienen te volgen.Gezien de twee artikelen op 1 ticket stonden, er nergens vermeld staat dat dit beperkt is tot één elektrische tandenborstel ga ik niet akkoord dat de cashback maar op de helft van mijn kasticket is gedefinieerd.Ik kreeg dus 15€ cashback ipv de 35€. Dit is absoluut misleidende reclame.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform