Geachte mevrouw/heer,
Op 10/10/2024 kocht ik in uw winkel een notebook samsung pro 360 en volgens de verkoper kon ik genieten van een korting van 250 cashback en gaf mij bij deze de bon die ik online most registreren
Echter, de beloofde promotie/korting werd geweigerd en niet verrekend bij mijn aankoop. Bij het inbrengen van de bon was deze echter tot 01/10/2024 daar ik dit een mooie korting vond heb ik het artikel gekocht ,ben daarom ook terug gegaan winkel, maar ze eigen dat het niet meer mogelijk was ,ben daarop gaan kijken en de bonnen lagen nog in de rayon ,dit vind ik een soort bedrog want als het personeel mij deze bon ook nog geeft is dit zeker niet ok.
Ik verzoek u daarom de beloofde promotie/korting te willen toepassen en om het bedrag van 250 euro op mijn bankrekening te willen storten.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
- Promotie/korting
- Betalingsbewijs
- Aankoopfactuur