Terug

cashback wordt niet betaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: Bosch

14/09/2022

Beste, Op 5 juli 2022, kocht ik een boormachine Bosch Universalimpact 700 W bij de Brico in Hoboken. Er werd promotie gemaakt met een cashback van 10 €. We stuurden alle nodige dokumenten binnen de gestelde termijn met een verzoek om betaling van de cashback. Binnen de 4 weken zou die betaald worden. Op 7 september stuurde ik een herinnering .Daarop meldde Bosch me dat dit binnen 14 dagen zou betaald worden. Maar vandaag kreeg ik opnieuw een melding van Bosch. De cashback zou nog niet zo snel kunnen uitbetaald worden maar ze zullen hun best doen om dat snel op te lossen.En zo worden consumenten aan het lijntje gehouden.Ik eis die cashback nu meteen !groetenBeno Belmans

Berichten (2)

Bosch

Naar: B. B.

16/09/2022

Beste heer/mevrouw , Dank voor het bericht.De heer Belmans heeft recht op een cashback van 10 en zal deze ook ontvangen. Helaas ondervinden nog steeds problemen bij het doen van de betalingen.Wij kunnen niet met zekerheid zeggen wanneer dit opgelost zal zijn, we doen ons uiterste best dit zo snel mogelijk op te lossen. Zodra het bedrag naar u wordt overgemaakt krijgt u hiervan bericht.Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.Met vriendelijke groetCordialement,Dan Promocontact------------------------------------------------------------------------------

B. B.

Naar: Bosch

16/09/2022

BesteBedankt voor de informatie. Mag ik hopen dat Bosch ons niet aan het lijntje houdt.Met vriendelijke groetenBeno Belmans


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform