Via deze weg wens ik een officiële klacht in te dienen betreffende het niet ontvangen van een cashbackkorting van 75 euro waarop ik recht heb als klant bij Elegant (klantnummer K2448048-59).
Deze cashbackkorting werd mij toegezegd bij het afsluiten van mijn contract voor “Budget Zeker & Vast Groen – 1 jaar tariefkaart” en werd nadien meermaals bevestigd per e-mail door medewerkers van Elegant. Desondanks heb ik tot op heden geen creditnota noch terugbetaling ontvangen, ondanks herhaalde herinneringen.
Tijdslijn van de communicatie:
- 6 maart 2025: Ik dien een eerste klacht in via het online contactformulier betreffende het ontbreken van de cashback.
- 25 maart 2025: Elegant (Tineke) bevestigt per e-mail dat ik recht heb op de cashback van 75 euro, met belofte van een creditnota in april.
- 21 april 2025: Ik stuur een herinnering wegens uitblijven van de creditnota of betaling.
- 7 mei 2025: Elegant (Stefanie) bevestigt dat de creditnota die week wordt opgemaakt en dat ik deze die dag of dag erna per mail zal ontvangen.
- 4 juni 2025: Ik meld opnieuw dat ik geen creditnota noch betaling heb ontvangen.
- 6 juni 2025: Elegant (Yagmur) geeft aan dat mijn melding is doorgestuurd naar de betrokken dienst.
- 28 juni 2025: Ik meld dat ik nog steeds niets heb ontvangen en stel een klacht bij Test-Aankoop in het vooruitzicht.
- 2 juli 2025: Elegant (Yagmur) bevestigt opnieuw dat de melding werd doorgegeven.
- 20 juli 2025: Opening van klacht via Test-Aankoop.
Tot op heden heb ik echter geen enkele betaling of officiële creditnota ontvangen, noch enige inhoudelijke opvolging gekregen van een verantwoordelijke.
Ik verwijs in dit kader ook naar mijn slotfactuur met factuurnummer F50367423.
Ik verzoek u dan ook dringend en schriftelijk te bevestigen:
1. Dat de cashback van 75 euro wordt uitbetaald,
2. Binnen welke termijn dit zal gebeuren,
3. En waarom deze vertraging en gebrekkige opvolging is ontstaan.
Indien dit probleem niet binnen de 7 kalenderdagen definitief en schriftelijk opgelost wordt, zie ik mij genoodzaakt om een klacht in te dienen bij Test-Aankoop en, indien nodig, verdere stappen te ondernemen.
Met aandrang op een spoedige en correcte afhandeling.
Bijlage:
- Elegant simulatie met vermelding van de cashback.
- Slotfactuur
Met vriendelijke groeten,
J.J.