Terug

Cashback werd niet terugbetaald

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. J.

Naar: ELEGANT

20/07/2025

Via deze weg wens ik een officiële klacht in te dienen betreffende het niet ontvangen van een cashbackkorting van 75 euro waarop ik recht heb als klant bij Elegant (klantnummer K2448048-59). Deze cashbackkorting werd mij toegezegd bij het afsluiten van mijn contract voor “Budget Zeker & Vast Groen – 1 jaar tariefkaart” en werd nadien meermaals bevestigd per e-mail door medewerkers van Elegant. Desondanks heb ik tot op heden geen creditnota noch terugbetaling ontvangen, ondanks herhaalde herinneringen. Tijdslijn van de communicatie: - 6 maart 2025: Ik dien een eerste klacht in via het online contactformulier betreffende het ontbreken van de cashback. - 25 maart 2025: Elegant (Tineke) bevestigt per e-mail dat ik recht heb op de cashback van 75 euro, met belofte van een creditnota in april. - 21 april 2025: Ik stuur een herinnering wegens uitblijven van de creditnota of betaling. - 7 mei 2025: Elegant (Stefanie) bevestigt dat de creditnota die week wordt opgemaakt en dat ik deze die dag of dag erna per mail zal ontvangen. - 4 juni 2025: Ik meld opnieuw dat ik geen creditnota noch betaling heb ontvangen. - 6 juni 2025: Elegant (Yagmur) geeft aan dat mijn melding is doorgestuurd naar de betrokken dienst. - 28 juni 2025: Ik meld dat ik nog steeds niets heb ontvangen en stel een klacht bij Test-Aankoop in het vooruitzicht. - 2 juli 2025: Elegant (Yagmur) bevestigt opnieuw dat de melding werd doorgegeven. - 20 juli 2025: Opening van klacht via Test-Aankoop. Tot op heden heb ik echter geen enkele betaling of officiële creditnota ontvangen, noch enige inhoudelijke opvolging gekregen van een verantwoordelijke. Ik verwijs in dit kader ook naar mijn slotfactuur met factuurnummer F50367423. Ik verzoek u dan ook dringend en schriftelijk te bevestigen: 1. Dat de cashback van 75 euro wordt uitbetaald, 2. Binnen welke termijn dit zal gebeuren, 3. En waarom deze vertraging en gebrekkige opvolging is ontstaan. Indien dit probleem niet binnen de 7 kalenderdagen definitief en schriftelijk opgelost wordt, zie ik mij genoodzaakt om een klacht in te dienen bij Test-Aankoop en, indien nodig, verdere stappen te ondernemen. Met aandrang op een spoedige en correcte afhandeling. Bijlage: - Elegant simulatie met vermelding van de cashback. - Slotfactuur Met vriendelijke groeten, J.J.

Berichten (1)

ELEGANT

Naar: J. J.

29/07/2025

Beste, Ik heb de klacht goed ontvangen van meneer Jeurissen. Bij het nakijken van dit dossier kan ik meedelen dat de cashback is toegekend op meneer zijn rekeningnummer is gestort op 22/07/2025. Hopend je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben en wens je nog een fijne dag. Met vriendelijke groeten, Virginie Elegant Kleine Nieuwedijkstraat 53/2 2800 Mechelen www.elegant.be Instagram Elegant Facebook-pagina Elegant ------------------- Oorspronkelijk bericht ------------------- Van: klachten@test-aankoop.be Ontvangen: Sun Jul 20 2025 09:15::15 GMT+0200 (Midden-Europese zomertijd) Aan: welkom@elegant.be Onderwerp: Cashback werd niet terugbetaald � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � � �


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform