Beste,Graag wil ik via deze weg mijn verhaal kwijt over de promoties van 'cashback' van Samsung.Wij hebben op 8/8/20 een nieuwe TV gekocht bij Krefel. Zij maken reclame met hun 'cashback' op o.a. de TV's van Samsung.Een deftige TV kost al snel een hoop geld, maar we rekenden wel op de € 100 cashback in dit geval. Een vriendelijke Krefel verkoper heeft ons de instructies voor de cashback uitgelegd zodat ik enkele dagen na de aankoop (13/08/20) alle gegevens netjes heb ingevuld op hun website.De actieperiode voor de cashback liep tot eind september, dus ik was ruim binnen de tijd. Ik heb dan ook dezelfde dag een bevestigingsmail van Samsung gekregen (zie bijlage) dat ze alles goed ontvangen hebben, en zelfs met de volgende mededeling:• We gaan je ingestuurde gegevens zo spoedig mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet. Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen.• Als alles klopt streven we ernaar om binnen zes weken de terugbetaling over te maken naar je rekeningnummer.De gegevens die men nodig had op hun website, waren: 1) foto van het aankoopbewijs, 2) foto van het serienummer op de achterkant van de tv en 3) foto van het serienummer op de doos.Alles netjes gedaan, wachtend op hun feedback...Op 15/10/20 (!) krijg ik een email van Samsung met volgende tekst:Beste Yves,Onlangs heb je deelgenomen aan onze Samsung QLED TV Promotie met registratienummer 302524. We kunnen je deelname helaas niet meer goedkeuren omdat jouw registratie niet voldoet aan de actievoorwaarden en de uiterlijke datum voor deelname is verstreken, waarmee je recht op deelname is komen te vervallen.Met vriendelijke groet,Ruben LöwensteinManager Customer CareIk heb dan ook vriendelijk gevraagd wat er mis is gegaan omdat ik ervan uit ging dat als het niét in orde was, ik daarvan tijdig een bericht zou krijgen, en dat heb ik dus niet gehad.Uiteindelijk, met medehulp van Krefel, geeft een zekere Sjors van het Contact Center Samsung Electronics Benelux B.V. mij volgend antwoord:Omdat er destijds nog geen afbeelding van het uit de doos geknipte serienummer is opgestuurd, kunnen we de aanvraag helaas niet meer in behandeling nemen.Ik heb ondertussen al verschillende emails gestuurd om aan te tonen dat ik deze TV effectief heb gekocht, ik heb de doos alsnog open geknipt en de betreffende foto doorgestuurd, maar ik krijg geen reactie meer.Een vriendelijke dame van Krefel heeft langs haar kant ook nog geprobeerd, maar het enige antwoord dat Samsung geeft is dat ze geen uitzonderingen kunnen maken.Wij voelen ons bij deze ten onrechte behandeld. Voor ons is € 100 veel geld, voor Samsung is dat relatief denk ik. Maar als ze op deze manier al veel klanten hebben misleid, noem ik dit valse reclame.Omdat wij hierdoor enigszins gefrustreerd zijn, en ons machteloos voelen ten opzichte van zo'n groot bedrijf, wou ik dit verhaal graag met jullie delen.Het gaat ons uiteindelijk niet om het geld, maar wij willen hiermee vooral andere klanten waarschuwen voor deze 'fake' reclame.Alvast bedankt voor uw tijd om ons verhaal te lezen. Misschien kan dit verhaal gebruikt worden om andere mensen te waarschuwen.Met vriendelijke groeten,Familie Anthoni uit Olen0494/70.13.60