Terug

Cashback op verkeerde rekening betaald

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. I.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

24/10/2023

Beste, In mei heb ik een strijkijzer van het merk Calor aangekocht, waarbij ik recht had op 100€ cashback. Begin juli heb ik een e-mail gekregen dat de terugbetaling was uitgevoerd, echter dit is niet gebeurd op de rekening die ik heb opgegeven. De firma beweert dat ik de rekening die gebruikt is voor de terugbetaling wel heb opgegeven, maar dat klopt niet. Ik vermoed dat een derde persoon de rekeningnummer heeft aangepast.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform