Terug

Cashback niet geaccepteerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. W.

Naar: Beko

07/11/2020

De aankoop van de hybride droogkast was gebaseerd voor een deel op de cashback die aangegeven werd.Daags na de aankoop de factuur en serienummer doorgestuurd zoals gevraagd. Vandaag echter het antwoord gekregen dat de 'actie niet geldig in Belgie' .Op de website van beko en de verkoper staat duidelijk aangegeven dat 75 euro wordt gegeven bij de aankoop van de droogkast DR8534GX0.

Berichten (1)

Beko

Naar: B. W.

17/11/2020

Jullie hebben een verkeerd mailadres gebruikt!!Met vriendelijke groeten,Sarah MaesBeko BVOudeweg 503950 Bocholte-mail: info@beko.betel.: 089 46 12 33fax.: 089 46 61 44Deze e-mail wordt verstuurd vanuit en namens BV BEKO Oudeweg 50 3950 Bocholt KBO BE 450.648.142Wij verwerken uw persoonsgegevens in overeenstemming met onze Data Protection Notice die u kan terugvinden op onze website www.beko.be. Voor meer informatie kan u contact opnemen via info@beko.be. Deze e-mail en de eventuele bijlagen daaraan zijn uitsluitend bestemd voor de persoon of de entiteit waaraan zij geadresseerd zijn en de inhoud ervan is, tenzij anders aangegeven, vertrouwelijk. Indien u deze e-mail ten onrechte ontvangen zou hebben, gelieve dit dan onmiddellijk te melden aan de verzender ervan en het bericht vervolgens te verwijderen. Indien u niet de bestemmeling bent van deze e-mail, is het u niet toegelaten dit bericht of de inhoud ervan openbaar te maken, te verspreiden, te kopieren of te wijzigen. Wij staan niet in voor de juiste en volledige overbrenging van deze e-mail, noch voor de tijdige ontvangst ervan.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform