Terug

Cashback geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: Proximus

28/04/2021

Ik heb op 29 maart 2021 bij proximus een OnePlus 9 pro aangekocht (pre-order). Hier stond bij vermeld dat ik 240 euro cashback zou krijgen.Bij het registreren voor deze cashback, werd er op het einde gevraagd om een aantal bestanden te uploaden. Namelijk jouw aankoopbewijs, jouw IMEI-code en als laatste wordt er ook het volgende gevraagd Upload hier jouw Proximus abonnement met data phone optie. Maar dit laatste kan ik niet uploaden aangezien ik enkel de smartphone heb aangekocht zonder abonnement of data phone optie. Ik ben namelijk geen klant bij proximus. Maar ze hebben mij aan de telefoon (klantendienst proximus vóór aankoop) meerdere keren gezegd dat ik deze cashback ook zou krijgen als ik geen klant ben en geen van deze deals zou gebruiken. Ik heb sinds de dag van aankoop al een heel aantal keren gebelt met de klantendienst van Proximus en van OnePlus, ook heb ik gemaild met de Proximus klantendienst en de customer service van MyActions. En nu beweren ze bij de telefonische klantendienst van Proximus dat ze altijd hebben gezegd dat je WEL klant moet zijn bij Proximus EN een abonnement van minstens 24 maanden moet nemen bij aankoop van de smartphone. Bij deze zou ik graag willen vragen dat het bedrijf alsnog mijn cashback stort zoals mij al deze keren aan de telefoon is beloofd. Er is bewijs terug vinden in de opgenomen telefoongesprekken die ik met het personeel van Proximus gehad heb voor de aankoop van het toestel. Ik zou het zeer spijtig vinden als ik door deze misleidingen geen recht meer heb op deze cashback zoals mij door het bedrijf beloofd is aan de telefoon, Want 240 euro vind ik veel geld om zomaar te laten vallen.

Berichten (11)

Proximus

Naar: J. T.

03/05/2021

Beste,Naar aanleiding van dit dossier kon ik nergens contactgegevens terugvinden van de klant.Klant heeft geen recht op de cashback promotie, één van de voorwaarden van de promo was dat de klant een abonnement bij Proximus moest nemen. Klant heeft dit niet gedaan.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976619880]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. T.

Naar: Proximus

03/05/2021

Ik heb inderdaad geen abonnement genomen bij Proximus, omdat zij mij uitdrukkelijk en meermaals, telefonisch hebben gezegd dat dit niet nodig was voor de cashback. Dit is mij gezegd door de telefonische klantendienst ván Proximus. Jullie kunnen dit nagaan in jullie telefoongesprekken die worden opgenomen als er naar jullie word gebeld word. Als jullie mij vertellen dat ik NIET verplicht ben om een abonnement te nemen om recht te hebben op de cashback, dan verwacht ik ook dat jullie deze belofte naleven. Als dit niet het geval was, dan hadden jullie dit nooit mogen zeggen. En als ik dit op voorhand wist, dan had ik dit nooit bij Proximus aangekocht, dan had ik goedkoper af geweest als ik dit bij Telenet had gekocht, aangezien ik daar wel klant ben.

J. T.

Naar: Proximus

03/05/2021

En wat bedoeld u met "Naar aanleiding van dit dossier kon ik nergens contactgegevens terugvinden van de klant."? Mijn telefoonnummer staat bij in de klacht, als u mij op deze manier wilt bereiken.

Proximus

Naar: J. T.

03/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976634160]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

Proximus

Naar: J. T.

04/05/2021

DATA NOT AVAILABLE

J. T.

Naar: Proximus

04/05/2021

Dat kan goed zijn dat dat de voorwaarden zijn, maar hier stond, toen ik het toestel aankocht, nog niets van vermeld op de website. Ik was zelfs eerst nog niet op de hoogte dat je hiervoor moest registreren, hier heb ik nog zelf voor contact moeten opnemen. En ik herhaal nogmaals, er is mij aan de telefoon meerdere keren (3-4 maal) gezegt dat ik GEEN abonnement nodig had voor de cashback te kunnen krijgen. En van een limitatie van de eerste 800 inschrijvingen stond er al helemaal niets vermeld op de website. Mijn contact gegevens staan nochtans bij in de klacht. Mijn telefoon nummer is +32477093525.

Proximus

Naar: J. T.

04/05/2021

Geachte mevrouw, Geachte heer,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976675966]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. T.

Naar: Proximus

07/05/2021

Ik wacht nog steeds op jullie telefoontje.

Proximus

Naar: J. T.

10/05/2021

BesteHierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Indien u mij een contactnummer bezorgt waarop u tijdens de kantooruren (08:00 uut tot 16:30 uur) bereikbaar bent, neem ik zo snel mogelijk telefonisch contact met u op.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976821169]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. T.

Naar: Proximus

10/05/2021

Ik herhaal, voor de derde keer. Mijn telefoonnummer is +32477093525.

Proximus

Naar: J. T.

11/05/2021

Beste,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamProximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192976878304]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform