Terug

cashback geweigerd wegens barcode niet uitgeknipt

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

M. G.

Naar: Bosch

19/12/2025

Beste, ik heb een draadloze steelstofzuiger van bosch gekocht. daar was 100 euro cashback op beloofd. bij het invullen vroeg men: - factuur - afbeelding identificatieplaatje - barcode van de doos we vulden alles in op het web zoals gevraagd. nu kregen we bericht dat de cashback geweigerd werd omdat men een foto van een "uitgeknipte barcode" nodig had. wij hadden gewoon de barcode gefotografeerd en doorgestuurd. spijtig genoeg is de doos ondertussen weg met het oud papier. kunt U ons helpen de cashback alsnog te bekomen? dank bij voorbaat PS aangehecht vind U de factuur.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform