Terug

cashback geweigerd Samsung

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SAMSUNG BENELUX

09/02/2021

Beste, dit betreft de cashback actie op een koel vries combinatie RB36T605CB1/EF , die liep tot 31/1/2021. Samsung referentie : BEL3235336XZGYJDe cashback is geweigerd wegens Het product is niet aangekocht binnen de promotieperiode., wat niet klopt. Het toestel is immers gekocht op 28/1/2021, binnen de actieperiode (die liep tot 31/1/2021) maar werd wegens praktische redenen afgeleverd begin februari. De datum van 28/1 was duidelijk vermeld in het cashback formulier. mvg, Bert

Berichten (4)

SAMSUNG BENELUX

Naar: A. C.

11/02/2021

Beste,Bedankt voor je e-mail.Natuurlijk zou je alsnog gebruik willen maken van de promotie.Wij willen je vriendelijk verzoeken om de bevestiging van je registratie door te sturen. Hiermee kunnen wij je registratie gemakkelijker vinden.Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederlandom meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

A. C.

Naar: SAMSUNG BENELUX

11/02/2021

Goeieavond Sjors,bedankt voor uw antwoord. In bijlage de gevraagde bevestiging van de registratie.alvast bedanktmvg, Bert

SAMSUNG BENELUX

Naar: A. C.

15/02/2021

Beste,Bedankt voor je e-mailDeze promotie loopt helaas niet via deze afdeling. Voor aanvullende vragen over je promotie kun je contact met ons opnemen via Messenger of telefoonnummer BE: 02201 2418 of LUX: 26 10 37 10 (lokaal tarief).Heb je nog vragen, dan kun je altijd contact opnemen met ons Contact Center. Dit kan telefonisch, via Messenger, via Facebook of Twitter.Met vriendelijke groet,SjorsContact Center MedewerkerSamsung Electronics Benelux B.V.T: 088-9090100 (lokaal tarief)T: 02 201 2418 (be)E: Samsung@consumercare.infoBekijk ook eens onze handige How-to-videos op het Youtube kanaal van Samsung Nederland om meer te weten te komen over de mogelijkheden van jouw Samsung product.:www.youtube.com/SamsungNederland

A. C.

Naar: SAMSUNG BENELUX

22/02/2021

Beste Sjors, jammer genoeg ben ik niet erg onder de indruk van de support tot nu toe. Na contact te nemen via messenger, krijg ik een link van een andere promotie (https://bit.ly/2XbIT2p) die echter enkel voor Nederland werkt, neit voor België (kan geen winkel kiezen in België).Graag verdere hulp aub, want dit schiet niet op. Alvast bedankt. mvg, Bert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform