Beste,Een Rowenta steelstofzuiger werd aangekocht op 11/01/2024. Hiervoor loopt momenteel een cashbackactie hiervoor van 10/11/23>31/01/24. Om de cashback aan te vragen dient een inschrijvingsformulier ingevuld te worden op www.rowenta.be/nl/refunds tot en met 15/02/24 (bron: aankoopwinkel cashback folder)Op de webpagina www.rowenta.be/nl/refunds is het cashback inschrijvingsformulier echter niet beschikbaar. (Geprobeerd in browsers Firefox, Google Chrome en Microsoft Edge. ). Cashback bijgevolg nog niet kunnen aanvragen.De Situatie reeds gemeld via Rowenta website contactformulier aan klantendienst op 12/01/24 met tevens de vraag om instructies hoe en of waar de cashback dan wel aan te vragen. Gelet op het nakend einde van de actie en de email bevestiging van mijn vraag met melding We informeren u dat het termijn van wederantwoord uitzonderlijk lang is. meen ik dat het nuttig is om dit probleem hier te herhalen, rekenende op een snellere respons met de bedoeling de cashback nog tijdig te kunnen aanvragen.Gewenste actie: graag correcte instructies hoe en waar de cashback actie effectief aangevraagd kan worden zodat de cashback nog tijdig (voor de uiterste indiendatum) aangevraagd kan worden.Dank bij voorbaat.