Terug

CASHBACK FORMULIER INVULLEN LUKT NIET !

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. F.

Naar: Bosch

19/11/2021

Beste, ik probeer jullie cashbackformulier in te vullen om 125,- Euro cashback te ontvangen maar het bankrekeningnummer invullen lukt totaal niet. Zo is het gemakkelijk om een cashback te beloven als jullie het onmogelijk maken om deze terug gestort te krijgen ! Zet aub eens een professional aan het werk in jullie IT afdeling !

Berichten (2)

Bosch

Naar: M. F.

22/11/2021

Beste Mijnheer FlipkensWij hebben uw klacht via test-aankoop goed ontvangen  Graag wil ik u meedelen dat de site waar u een formulier heeft ingevuld niet de juiste site van Bosch is  onze site van Bosch  s:www.bosch-home.be/nl/acties  is enkel voor huishoudtoestellen (oa vaatwasser/was/droogautomaten etc....)Ik heb mij geinformeerd bij uw   verdeler van uw toestel , waar hij mij doorgaf dat alles wat u ingevuld had niet correct was .Onze cashback worden wel terug betaald als het formulier wel correct is ingevuld.  Indien u nog vragen heeft aarzel niet om ons te contacteren    Verder wens ik u nog een fijne dag verder  Met vriendelijke groeten  Sandra VC  Information produit: +32 (0)2 475 70 90Réparations: +32 (0)2 475 71 00Pièces détachées and Accessoires: +32 (0)2 475 71 30Website: www.bsh-group.be  BSH Home Appliances sa - Avenue du Laerbeek 74 - 1090 JetteE-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPM BruxellesLa Commission Européenne a crée une plateforme RLL, que vous pouvez utiliser pour le règlement en ligne des litiges de consommation. Vous pouvez avoir accès à cette plateforme RLL via le lien suivant ec.europa.eu/consumers/odr/.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.    Original Textubject: Klacht - CASHBACK FORMULIER INVULLEN LUKT NIET ! - (CPTBE01401399-40)   ~~~1~~~ Je hebt een klacht ontvangen van MARINO FLIPKENS Dit bericht werd verstuurd vanaf ons klachtenplatform. We willen op deze manier een dialoog opstarten en geschillen tussen consumenten en bedrijven oplossen. Het is belangrijk te weten dat:- Test Aankoop niet tussenkomt bij het oplossen van het probleem met de consument en evenmin de gegrondheid van de klacht beoordeelt. - Deze klacht is momenteel openbaar gemaakt en dus zichtbaar op onze website.

Bosch

Naar: M. F.

22/11/2021

Beste,Ik heb wel degelijk mijn cashback trachten in te vullen via cashback.boschdoetverwarming.be en niet via huishoudtoestellen. Ik ben niet achterlijkhè.. Ik weet dat het serienummer van mijn toestel 8290-138-018443-7736901114 is.Maar dat is niet het probleem.Ik krijg mijn bankrekeningnummer gewoonweg NIET ingevuld via jullie site. Verder dan BE22 geraak ik niet, dan stopt het.Zowel niet via mijn 2 browsers Firefox en Chrome en als met mijn gsm die draait op Android.Probeer het anders zelf maar eens.Het verbaast me dat mijn installateur ondertussen er wel in geslaagd is om mijn cashback aan te vragen.Dus caseclosed. Maar ik zal wel niet alleen zijn die hiermee problemen heeft.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,With kind regards,Marino FlipkensGediplomeerd Expert Tweedehands VoertuigenTel: + 3214 313665Cell: + 32475 263665Email: info@flipkens.beURL www.flipkens.beSint - Janstraat 222400MolBelgiumVan: Bru-Careline@bshg.com Bru-Careline@bshg.comVerzonden: maandag 22 november 2021 15:11Aan: Marino Flipkens info@flipkens.beCC: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Klacht - CASHBACK FORMULIER INVULLEN LUKT NIET ! - (CPTBE01401399-40)Beste Mijnheer FlipkensWij hebben uw klacht via test-aankoop goed ontvangenGraag wil ik u meedelen dat de site waar u een formulier heeft ingevuld niet de juiste site van Bosch isonze site van Boschs:www.bosch-home.be/nl/actiesis enkel voor huishoudtoestellen (oa vaatwasser/was/droogautomaten etc....)Ik heb mij geinformeerd bij uw verdeler van uw toestel , waar hij mij doorgaf dat alles wat u ingevuld had niet correct was .Onze cashback worden wel terug betaald als het formulier wel correct is ingevuld.Indien u nog vragen heeft aarzel niet om ons te contacterenVerder wens ik u nog een fijne dag verderMet vriendelijke groetenSandra VCInformation produit: +32 (0)2 475 70 90Réparations: +32 (0)2 475 71 00Pièces détachées Accessoires: +32 (0)2 475 71 30Website: www.bsh-group.beBSH Home Appliances sa - Avenue du Laerbeek 74 - 1090 JetteE-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPM BruxellesLa Commission Européenne a crée une plateforme RLL, que vous pouvez utiliser pour le règlement en ligne des litiges de consommation. Vous pouvez avoir accès à cette plateforme RLL via le lien suivant:ec.europa.eu/consumers/odr/.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.Original Text


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform