Beste,Ik heb wel degelijk mijn cashback trachten in te vullen via cashback.boschdoetverwarming.be en niet via huishoudtoestellen. Ik ben niet achterlijkhè.. Ik weet dat het serienummer van mijn toestel 8290-138-018443-7736901114 is.Maar dat is niet het probleem.Ik krijg mijn bankrekeningnummer gewoonweg NIET ingevuld via jullie site. Verder dan BE22 geraak ik niet, dan stopt het.Zowel niet via mijn 2 browsers Firefox en Chrome en als met mijn gsm die draait op Android.Probeer het anders zelf maar eens.Het verbaast me dat mijn installateur ondertussen er wel in geslaagd is om mijn cashback aan te vragen.Dus caseclosed. Maar ik zal wel niet alleen zijn die hiermee problemen heeft.Met vriendelijke groeten,Cordialement,Mit Freundlichen Gra¼aŸen,With kind regards,Marino FlipkensGediplomeerd Expert Tweedehands VoertuigenTel: + 3214 313665Cell: + 32475 263665Email: info@flipkens.beURL www.flipkens.beSint - Janstraat 222400MolBelgiumVan: Bru-Careline@bshg.com Bru-Careline@bshg.comVerzonden: maandag 22 november 2021 15:11Aan: Marino Flipkens info@flipkens.beCC: klachtenbox@test-aankoop.beOnderwerp: RE: Klacht - CASHBACK FORMULIER INVULLEN LUKT NIET ! - (CPTBE01401399-40)Beste Mijnheer FlipkensWij hebben uw klacht via test-aankoop goed ontvangenGraag wil ik u meedelen dat de site waar u een formulier heeft ingevuld niet de juiste site van Bosch isonze site van Boschs:www.bosch-home.be/nl/actiesis enkel voor huishoudtoestellen (oa vaatwasser/was/droogautomaten etc....)Ik heb mij geinformeerd bij uw verdeler van uw toestel , waar hij mij doorgaf dat alles wat u ingevuld had niet correct was .Onze cashback worden wel terug betaald als het formulier wel correct is ingevuld.Indien u nog vragen heeft aarzel niet om ons te contacterenVerder wens ik u nog een fijne dag verderMet vriendelijke groetenSandra VCInformation produit: +32 (0)2 475 70 90Réparations: +32 (0)2 475 71 00Pièces détachées Accessoires: +32 (0)2 475 71 30Website: www.bsh-group.beBSH Home Appliances sa - Avenue du Laerbeek 74 - 1090 JetteE-mail: bru-bsh@bshg.comBE 0465.054.226 - RPM BruxellesLa Commission Européenne a crée une plateforme RLL, que vous pouvez utiliser pour le règlement en ligne des litiges de consommation. Vous pouvez avoir accès à cette plateforme RLL via le lien suivant:ec.europa.eu/consumers/odr/.This message is for the sole use of the intended recipient(s) and may contain trade secrets or other confidential and privileged information. Any unauthorized review, use, copy, disclosure or distribution is prohibited. If you are not the intended recipient, please inform us immediately by reply e-mail and delete this message including any attachment or copies thereof from your system.Original Text