Beste,ik heb de ideaal formule, dus betaal 25euro per maand.voor dit geld verwacht ik wel enige service en klantvriendelijkheid ( Wat helaas NIET het geval is )ik heb enige tijd geleden meermaals contact gehad met de klantendienst van SFAM / celside betreffende mijn contract .Mijn grootste zorg / probleem is dat ik van het kastje naar de muur gestuurd word & dan nog eens telkens aan het lijntje gehouden word.ik heb nog 2 openstaande Cashbacks.1tje aangevraagd 10/10/2021nog 1tje aangevraagd 26/7/2022.beide waren zogezegd goedgekeurd, maar tot op heden heb ik nog steeds niks ontvangen.Elke keer ik contact opneem krijg ik de melding dat ze dat niet kunnen zien, dat ze achter lopen, dat ze onderbemand zijn, ... ( laten we zeggen dat er altijd wel een uitvlucht is ! )daarmee wil ik men contract opzeggen : (startdat 10/7/2020)dus ... ik bel in maart ! om dit reeds aan te geven.antwoord - dit gaat niet , kan pas vanaf mei tot startdatum contract.bel ik nu terug : helaas gaat niet - kan enkel voor 10/6 of op 10/7 zelf !enkel via aangetekend schrijven ineens.dus in mijn ogen spreken ze elkaar tegen.het contract veranderen naar een lagere formule ging ineens ook om een of andere smoes niet !ik noem dit pure oplichterij !!nu heb ik via sepastop het met aangetekend schrijven stopgezegd. ik ben wel benieuwd als dit effectief door gaat.eveneens wacht ik nog steeds op de uitbetaling van de 2 cashbacks, dewelke ook nog steeds niet gebeurd zijn.zoniet zullen er verdere stappen ondernomen worden.ik moet elke maand 25 euro betalen ( MOET optijd betaald zijn - maar als ik iets moet terugkrijgen ben ik al ANDERHALF JAAR aan het wachten ! ! !)Dit strookt helaas met mijn waarden en normen. Dit is alles behalve normaal!hopelijk wordt er eindelijk eens actie ondernomen en gaat SFAM iets meer klantgericht tewerk.