Terug

Cashback en inruiling

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

R. G.

Naar: SAMSUNG BENELUX

19/09/2025

Beste, Op 23 juni vraag ik een cashback aan bij Samsung en registreer ik mijn oud toestel voor de inruilactie. Hierop stuur ik mijn toestel.  Op 26 juni krijg ik een bevestigingsmail dat mijn toestel goed is ontvangen. Hierop werd controle gedaan en gingen ze mij verder op de hoogte houden. Na 2 weken zonder iets vernomen te hebben neem ik contact op met hun klantendienst  en geef hun alle gevraagde informatie. Ze melden mij dat alles in orde is een er een nog wachttijd van 5 weken is. Op 26 augustus krijg ik een mail de er vertraging is en ik nog 2 weken geduld moet hebben. Nu zijn we meer dan 9 weken later en zijn de extra 2 weken alweer overschreden zonder resultaat.  Als ik hun contacteer via WhatsApp is er ineens veel wachttijd op te antwoorden en komt er zelf geen antwoord meer. Met vriendelijke groet,  Rajan Garreyn 


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform