Terug

Cashback calor niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Rowenta (GROUPE SEB BELGIUM)

20/04/2024

Beste, ik heb op 13 januari 2024 een calor strijkijzer besteld via coolblue. Er was toen een cashback actie van 100 euro. Ik heb mijn gegevens ingevuld via de website van calor voor die cashback van 100 euro te krijgen. Ik heb een bevestiging gekregen dat de gegevens in orde waren. Tot op heden heb ik die cashback nog niet gekregen. Ik heb al 10x gebeld naar het bedrijf en e-mails gestuurd. Ik krijg altijd het antwoord eind van de week staat het geld erop. Maar tot op heden is dit nog niet gebeurd. Na al die maanden tal van e-mails en telefoons is het nog altijd niet in orde. Dit begint echt op mijn systeem te werken. Al die valselijke beloften en mij aan het lijntje houden. Ik heb recht op die cashback en het bedrijf moet zich hieraan houden aan de cashback en dit direct uitbetalen. Kunnen jullie contact opnemen met het bedrijf en ervoor zorgen dat dit direct opgelost is. Zo een slechte service de klantendienst!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform