Terug

Cashback Actie aankoop wasautomaat

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. V.

Naar: MIELE

28/01/2023

Wij kochten op naam van mijn echtgenoot Sven Mortier, op 14/11/22 een wasautomaat Miele type:WED025WPS die volgens de handelaar, Elektro Van Assche uit Kruisem viel onder de cashback-actie tbv 100euro.Wij hebben de aanvraag en factuur doorgestuurd naar Miele op 18/11/22 en dit via de specifieke link op hun website.Gezien wij op 11/01/23 nog steeds geen terugbetaling hadden ontvangen hebben wij een vraag via mail gestuurd naar de klantendienst van Miele, na 6 dagen geen antwoord hebben wij op 17/01/23 nog eens een mail gestuurd naar info@miele.be terug zonder resultaat.Op 23/01/23 hebben wij dan ingebeld op hun klantendienst en was na bijna 1 uur telefoneren het besluit van de medewerkster dat waarschijnlijk ons IBAN-nummer niet correct was ingevoerd. Deze dame liet ons dan weten dat we binnen de 14d zouden gecontacteerd worden door een andere medewerker om de zaak verder te bespreken!!!!!! Dit is Kafkaiaans ten top!!!! Toen wij vroegen waarom, zei ze dat dit de procedure was!!!!???Mijn man is dan opgebeld door iemand van de klachtendienst van Miele, spijtig genoeg kon mijn man de oproep niet direct aannemen en liet de persoon weten via voice-mail dat hij zou terugbellen , dit was ook 23/01/23.Tot nu toe hebben we geen telefoon meer gekregen , laat staan de 100 euro teruggave.Wij zijn dan ook zeer ontevreden over deze werkwijze van een gereputeerd bedrijf als Miele. Graag een oplossing aub.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform