Beste,Bij aankoop van mijn gsm in 2019 heb ik mij aangesloten bij celside insurrance. Jaarlijks kreeg je en cashback als je die aangevraagd had. In 2020 heb ik die dan ook ontvangen. Weliswaar na een veel langere tijd dan de oorspronkelijke tijd. In juni 2021 heb ik een nieuwe aanvraag gedaan. Deze was goed gekeurd en zou binnen 8 weken betaald worden. Ondertussen is het juni 2023 en heb nog steeds niets ontvangen. Ik heb gemiddeld maandelijks gebeld en kreeg steeds dezelfde uitleg. Het was ingeboekt, maar er was een achterstand (door corona blijkbaar toen). Ondertussen heb ik mijn contract opgezegd, maar ze hadden mij verzekerd dat ik nog steeds recht had op mijn aangevraagde cashback. Gisteren 5/6/23 heb ik nogmaals getelefoneerd. Blijkbaar moet je nu een aanvraagformulier invullen via een link in een mail, die je krijgt. Die link werkte niet, dus vandaag 6/6/23 terug gebeld. Nu moet ik naar de klantendienst mailen zodat zij mij een mail sturen met de juiste link enfin het is te gek voor woorden.Ik had die cashback op mijn rekening moeten zien staan in september 2021. Ik wil dit afgerond zien en mij hier niet meer mee moeten bezighouden. Ik werk voltijds en ben mama van 3 kinderen deze extra planlast daar wordt niemand echt gelukkig van.