Beste,Op 23/05/2019 bestelde ik een Samsung Galaxy Watch bij Coolblue, aangezien deze deel uitmaakte van een Cashback actie waarbij 50 EUR zou terugbetaald worden mits het invullen van een formulier op https://cashback.coolblue.be/.Dit formulier werd, aangezien de betaling van het artikel onmiddellijk werd uitgevoerd omstreeks 21u52 via PayPal, de avond zelf nog ingevuld en gevalideerd.Ik heb daarna 2 maal e-mail contact gehad met de klantendienst waarbij men mij heeft gemeld dat vanwege het grote success van de actie, de uitbetalingen achterstand hebben opgelopen.Bij het laatste contact van 1710/2019 werd mij gemeld dat men mij niet kan terugbetalen indien geen bewijs kan aanleveren dat ik het Cashback formulier daadwerkelijk heb ingevuld.Daar ik helaas niet meer in het bezit ben van deze mail bevestiging, lijkt het mij dan ook niet meer dan klantvriendelijk dat Coolblue deze aanmelding nakijkt in de registratie logs van het betrokken web formulier.Ik heb het betrokken artikel gekocht omwille van de beloofde Cashback en verklaar uitdrukkelijk het betrokken formulier hiervoor correct te hebben ingevuld.Mijn verwachting is dan ook een terugbetaling van de beloofde 50 EUR.Mvg