Terug

cash betaling geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Hubo

15/05/2020

Beste ik doe aankopen bij Hubo- veurne.cash betalen is niet meer mogelijk.Dank u Hubo, u mag alle goederen laten staan aan de kassa,maar betalen met euro's niet meer mogelijk.Waarom moet ik nog langskomen in uw winkel,ik kan daar toch niets meer kopen!

Berichten (1)

Hubo

Naar: B. D.

05/06/2020

Beste,Omwille van hygiënische redenen aanvaarden wij tijdelijk enkel betalingen per kaart.Dit staat duidelijk vermeld op onze website alsook aan de winkels zelf.s:www.hubo.be/nl/hulp-en-advies/veelgestelde-vragen-corona.Met beleefde groeten,Patrick De WinterSecretariaat Verkoop - KlantendienstSecrétariat Ventes - Service ClientèleSales Secretary - Customer Service HUBO België nv/saKoralenhoeve 35B-2160 WommelgemBTW BE 0411.982.457RPR Antwerpen[T] 32 3 350 37 37 www.hubo.be ------------------------------------------------------------------------------Gelieve onderstaande ticket-code ongewijzigd te laten.Merci de laisser le code-ticket ci-dessous inchangé en répondant à ce message.HD-242564-1282632-HD------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform