Terug

Cash back

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. L.

Naar: Bosch

21/02/2023

Op 3/12/2022 kocht ik in Gamma een Bosch Haakse Slijper 850-125. Dezelfde dag deed ik een registratie voor de cashback-actie van 20 euro. Op 11/1 krijg ik een mail van Bosch om mijn gegevens bij te werken. Dat heb ik dezelfde dag gedaan. Tot op heden heb ik geen 20 euro ontvangen op BE90 7343 9004 9032.In bijlage het aankoopticket en de bevestiging van de deelname actie.

Berichten (1)

Bosch

Naar: G. L.

23/02/2023

Beste heer/mevrouw, Dank voor het bericht De heer Laermans had de cashback reeds dienen te ontvangen, maar wegens omstandigheden zijn helaas de betalingen nog niet uitgegaan.Zojuist het bericht ontvangen, dat na verwachting de cashback binnen nu en 10 dagen zal worden overgemaakt.Graag willen wij u laten weten, dat u recht heeft op de cashback en dat deze ten aller tijden zal worden overgemaakt.Excuses voor deze ( vervelende) vertraging.Hopende u voldoende hebben ingelicht en dat meneer weet, dat hij met een vertraging zijn cashback zal ontvangen.Met vriendelijke groetCordialement,Dan Promocontact------------------------------------------------------------------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform