Geachte mevrouw/heer,
Op 2/11/2025 koop ik een Calor Stoomgenerator SV8152C0 met een daar bijhorende actie van €30 Cashback. Zie hiervoor ook de documenten in bijlage: actievoorwaarden van CoolBlue en de prinstscreen vanop de website.
Ik stel echter vast Rowenta/Calor aangeeft dat een cashback voor het toestel niet mogelijk is bij een aankoop via CoolBlue (zie bijlage).
Hierop contacteer ik uw klantendienst, via mail wordt toegegeven dat CoolBlue een fout maakte (zie bijlage).
Dit heeft geleid tot een voorstel vanuit CoolBlue voor een tegoedbon van €30. Dit houdt echter een aankoopverplichting in. Ik wens, zoals geadverteerd, €30 cash terug.
Daarom verzoek ik u, CoolBlue, onverwijld om €30 uit te betalen op volgend rekeningnummer BE07 1030 2434 6866 en dit uiterlijk tegen 01/12/2025.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- de aankoopfactuur
- Actievoorwaarden CoolBlue
- Printscreen van het toetstel en de geadverteerde cashback actie
- mailverkeer tussen mij en de klantendienst van CoolBlue