Terug

Carrefour Kuringen: Zeer onvriendelijke bewaking, Ze voelt zich in cowboyfilms

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. E.

Naar: Carrefour Belgium

19/09/2020

Carrefour Kuringen:Zeer onvriendelijke bewaking, Ze voelt zich in cowboyfilmsOp 31/8/2020 ben ik boodschappen gaan doen bij carrefour Kuringen. Na het terug brengen van winkelkar wilde ik mijn handen opnieuw ontsmetten. Maar de ontsmetpomp hadde ze al terug binnen gezet en de deuren hadden ze op slot gedaan. Daarna klopte ik aan deur waar de bewaker zei van dat we gesloten waren. Ik zei, ik heb al toenjuist gewinkelt en de kar heb ik terug in plaats gezet maar ik wil mijn handen opnieuw ontsmetten. Dus tijdens openingsuren zijn wij mens, maar bij sluitingstijd zijn wij dieren. Er waren nog buiten klanten die na het winkelen hun winkelkar terug aant zetten waren. Maar pompje stond niet op hun plaats.. De bewaker was zo onbeleeft. dat ze nog aan mij aansprak van dat ik vroeg moest komen winkelen. Ik heb me daar echt geduld gehouden ik had bijna zijn tanden eruit gehaalt. Daarna kwam vanbinnenuit nog een klant met winkelkar naar buiten om 19.58 uur . Toen de klant naar buiten passeerde droeg de bewaker zich plots anders,Bewaker zei langs de klant aanmij hoor je niet goed je mag je handen binnen komen ontsmetten. Ik ben niet binnen geweest anders had ik deze keer zijn volledig mondkaak eruit gehaalt. Zeg tegen u bewakers dat ze beleeft moeten gedragen, en trouwens is deze mens is niet geschikt voor deze sector. Ze is geschikt ergens in een bos te werken waar geen mensen passeren.Deseninfectie pompen dan pas terug binnen zetten , wanneer alle klanten van winkel buiten zijn en wachten tot de winkelkarretjes terug in plaats zijn gebracht.. Jullie zitten met ons gezondheiden te spelen, Deze brief ga ik ook aan gezondheid inpectie sturen. In zo'n slechte Coronatijd plaatst u ons niet in menselijke schoenen. Dit is het immorele gedrag van uw werkplek en mensenrechten.

Berichten (1)

Carrefour Belgium

Naar: H. E.

22/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform