Terug

CARD READER LOW BATTERY

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. H.

Naar: ING - Bank and kantoren

12/08/2024

Geachte, de Card Reader die ik heb ontvangen van het ING-filiaal Hertoghe Antwerpen geeft een melding van 'Low Battery'. Dit apparaat is ongeveer een jaar oud. Vandaag trof ik in het kantoor Hertoghe ander personeel aan dat weinig behulpzaam en niet erg spraakzaam is; ze vertelden me dat ik bij een 'Low Battery' een nieuwe Card Reader moet aanschaffen. Wat gebeurt er als ik volgend jaar weer met een 'Low Battery' zit? Moet ik dan weerom een nieuwe kopen, en zo verder. Aangezien ik een Card Reader heb, waarvan alleen de batterij leeg is en het toestel daardoor niet meer goed functioneert zou ik graag willen weten of ik recht heb op een gratis vervanging daar ik geen Card Reader wens te kopen die heb ik al.

Berichten (1)

ING - Bank and kantoren

Naar: C. H.

03/09/2024

Geachte mevrouw Huybrechts,U vraagt meer toelichting over de kaartlezer bij ING. Uw huidige kaartlezer gaf immers na één jaar de melding “low battery” en u vraagt of u recht heeft op een gratis vervanging van de kaartlezer.Ik geef u graag hierbij onze toeliching.Tot en met 31 december 2023 was het bestellen van de kaartlezer gratis (tot 2 kaartlezers per jaar en € 25 vanaf de derde kaartlezer in hetzelfde jaar). Vanaf januari 2024 is het bestellen van de kaartlezer betalend vanaf de 1 ste kaartlezer om volgende redenen: ING biedt als alternatief de ING QR Code aan die veilig en eenvoudig is: de ING QR Code helpt in de strijd tegen fraude doordat het veilig is en transparanter dan de kaartlezerDe kaartlezer zorgt voor dure hardware en logistiek met als gevolg dat de kosten vrij hoog zijn. Eenmalig en uitzonderlijk ben ik bereid u te vergoeden voor de kostprijs van een nieuwe kaartlezer. U kan mij laten weten wanneer u een nieuwe kaartlezer besteld heeft en dan zal ik u de aangerekende kosten terugstorten. Op de ING-website vindt u meer informatie over het gebruik van de ING QR Code indien u overweegt om in de toekomst op deze manier uw bankzaken te beheren. Ik blijf vanzelfsprekend ter beschikking voor bijkomende vragen. Met vriendelijke groeten,Hilde Weerts Customer Care CenterClient Services T +32 2 547 61 01 E hilde.weerts@ing.com Mailbox FR : plaintes@ing.be Mailbox NL : klachten@ing.beING BelgiumSint-Michielswarande 60 - 1040 Brussel

Bemiddeling door Testaankoop 04 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform