BELANGRIJK: Indien U wenst te antwoorden, gelieve deze email te gebruiken, zonder het onderwerp aan te passenReferentie dossier: 00401086Geachte,U stelt ons in kennis van wat er is voorgevallen tijdens het gebruik van uw stoomstrijkijzer.Wij begrijpen deze situatie en betreuren het ongemak dat zij voor u meebrengt en u belet om optimaal te genieten van uw toestel.Het onderzoek van uw toestel is nodig.Gelieve in bijlage naam en adressenlijst van onze erkende hersteldienst en depotpunten te vinden.Deze tecnici zijn uiterst betrouwbaar én gespecialiseerd voor alle interventies op uw toestel zowel onder als buiten waarborg.Voor iedere tussenkomst onder waarborg, dient een copij van het aankoopbewijs voorgelegd te worden.Voor iedere herstelling buiten waarborg zullen u kosten aangerekend worden voor het opmaken van een bestekMet vriendelijke groeten,BarbaraConsumentendienstVindt onze actualiteit op of op sociale media--------------- Message d'origine ---------------