Terug

Callcenter proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. I.

Naar: Proximus

14/07/2022

Beste, voortdurend opgebeld worden door callcenters om een adviseur van Proximus langs te sturen. Als je hen zegt dat je aan het werk bent regelen zo zomaar een afspraak. Als je hen wil terugbellen om te annuleren op het nummer 02/6811504 krijg je een wachtmuziek.

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. I.

15/07/2022

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik dat alle nodige informatie werd gegeven tijdens ons telefonisch contact.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-07-14-17.13.39.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192988965283]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192988965283]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform