Klacht
S. M.
Naar: bol.com
Beste, ik heb 3 cadeaukaarten twv 250€ van bol.com gekregen als verjaardagscadeau. Wanneer ik deze wil toevoegen aan mijn account krijg ik de melding dat de kaarten geblokkeerd zijn.Na telefonisch contact met bol.com kreeg ik de melding dat deze kaarten inderdaad geblokkeerd staan maar dat ze niet weten waarom. Ik zou volgens hun moeten contact opnemen met de aankoper van de kaarten zodat die op zijn beurt contact kan opnemen met bol.com om tot een oplossing te komen. En hier zit nu het probleem, ik weet namelijk niet wie mij deze kaarten cadeau heeft gedaan. Zelf kunnen ze blijkbaar niet nagaan met de kaartnummers aan wie ze deze verkocht hebben. Ik heb nu het gevoel dat hun tekortkoming aan opspoorbaarheid en duidelijkheid bij de consument wordt gelegd. Elke kaart heeft een uniek nummer en pincode. Volgens mij kunnen ze hiermee perfect nagaan of deze code reeds gebruikt is of niet. Daar het hier toch over een aanzienlijk bedrag gaat van 250€ had ik dit toch graag opgelost gezien zonder dat ik moet gaan zoeken van wie ik dit gekregen heb.
Berichten (11)
bol.com
Naar: S. M.
Beste meneer/mevrouw,ik ben de cadeaukaarten nagegaan, en deze zijn eerder geblokkeerd na de melding dat deze kwijt waren geraakt in de post.De oorspronkelijke koper heeft toen waarschijnlijk vervangende kaarten ontvangen.Wij zijn dan ook zeer benieuwd waar deze klant de kaarten vandaan heeft?Met vriendelijke groet,Karinbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 13:36 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]
S. M.
Naar: bol.com
Kunnen jullie dan niet achterhalen wie dit verlies gemeld heeft en op die manier de aankoper verwittigen of achterhalen. Kaarten worden bij jullie geblokkeerd zonder te weten door wie. Ik heb de kaarten hier fysiek bij mij.
bol.com
Naar: S. M.
Beste meneer/mevrouw,Het is niet duidelijk wat er wordt met deze mail. Zou jij hier meer duidelijkheid over kunnen geven?Ik vertrouw erop je voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan gerust een mail terug want ik sta voor je klaar.Met vriendelijke groet,Mylanabol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 16:09 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]
S. M.
Naar: bol.com
jullie hebben de kaarten geblokkeerd na melding dat deze bij de post verloren zijn gegaan. Houden jullie dan geen gegevens bij van wie dit gemeld heeft ? Elke kaart heeft toch een uniek nummer. Jullie moeten toch ergens gegevens hebben van de kaartnummers die jullie versturen. Hoe kunnen jullie anders weten welke kaart er moet geblokkeerd worden ? ik zou graag mijn cadeaukaarten willen gebruiken voor een aankoop op jullie site, maar dit is dus momenteel niet mogelijk omdat ze geblokkeerd zijn omdat ze zogezegd verloren zijn gegaan met de post, terwijl ik ze dus hier bij mij heb.
bol.com
Naar: S. M.
Beste meneer/mevrouw,ZOjuist kregen wij deze mail met als onderwerpKlacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49)Het nummer van de cadeaukaartCPTBE01226614-49 is helaas niet terug te vinden in ons bestand en omdat er geen verdere gegevens zoals klantnummer of naam en adres bij stonden kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen.Graag zou ik een klantnummer ontvangen (dat kun je vinden op een factuur of betaaloverzicht van bol.com) of een volledig adres met naam en e-mail adres waarmee ingelogd wordt in het bol.com account. Dan kunnen we je verder helpen.In afwachting van het antwoord wens ik je een fijne avond!Met vriendelijke groet,Judithbol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 16:44 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]
S. M.
Naar: bol.com
Beste, een klantennummer heb ik niet. ik heb ondertussen wel kunnen achterhalen wie mij deze kaarten cadeau gedaan heeft, maar deze persoon heeft de kaarten ook niet zelf aangekocht maar verkregen op een bedrijfstombola.
bol.com
Naar: S. M.
Beste meneer/mevrouw,Hartelijk dank voor je e-mail.Ik zie dat er bijlagen zijn verstuurd, ik kan deze alleen niet openen.Zou je deze nogmaals kunnen doorsturen, zodat wij je verder kunnen helpen?In afwachting van je reactie, wens ik je een hele fijne dag toe.Met vriendelijke groet,Janebol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 18 maart 2021, 08:53 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]
S. M.
Naar: bol.com
hierbij nogmaals de bijlage
bol.com
Naar: S. M.
Beste klachtenbox,Bedankt voor je mail.Kan je jou vraag duidelijker formuleren. Ik begrijp dat er een cadeaukaart is geblokkeerd. Ik kan geen cadeaukaart vinden met het nummer dat je erbij hebt vermeld. Zou je misschien een foto kunnen maken van de cadeaukaart?We horen graag van je!Met vriendelijke groet,Prababol.com klantenservicewww.bol.comAls je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht.---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 18 maart 2021, 13:32 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) [:test-aankoop.be/klagen/gebruiksvoorwaarden] [:test-aankoop.be/klagenrivacy]
S. M.
Naar: bol.com
Beste,Hierbij de volledige mailcorrespondentie want ik heb de indruk dat jullie de histiriek niet echt zien.SANDRA M aan: BOL.COM16/03/2021Beste, ik heb 3 cadeaukaarten twv 250€ van bol.com gekregen als verjaardagscadeau. Wanneer ik deze wil toevoegen aan mijn account krijg ik de melding dat de kaarten geblokkeerd zijn. Na telefonisch contact met bol.com kreeg ik de melding dat deze kaarten inderdaad geblokkeerd staan maar dat ze niet weten waarom. Ik zou volgens hun moeten contact opnemen met de aankoper van de kaarten zodat die op zijn beurt contact kan opnemen met bol.com om tot een oplossing te komen. En hier zit nu het probleem, ik weet namelijk niet wie mij deze kaarten cadeau heeft gedaan. Zelf kunnen ze blijkbaar niet nagaan met de kaartnummers aan wie ze deze verkocht hebben. Ik heb nu het gevoel dat hun tekortkoming aan opspoorbaarheid en duidelijkheid bij de consument wordt gelegd. Elke kaart heeft een uniek nummer en pincode. Volgens mij kunnen ze hiermee perfect nagaan of deze code reeds gebruikt is of niet. Daar het hier toch over een aanzienlijk bedrag gaat van 250€ had ik dit toch graag opgelost gezien zonder dat ik moet gaan zoeken van wie ik dit gekregen heb.Bijgevoegd(e) document(en)• bol.com.jpgBOL.COMaan: SANDRA M16/03/2021Beste meneer/mevrouw, ik ben de cadeaukaarten nagegaan, en deze zijn eerder geblokkeerd na de melding dat deze kwijt waren geraakt in de post. De oorspronkelijke koper heeft toen waarschijnlijk vervangende kaarten ontvangen. Wij zijn dan ook zeer benieuwd waar deze klant de kaarten vandaan heeft? Met vriendelijke groet, Karin bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 13:36 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49)SANDRA Maan: BOL.COM16/03/2021Kunnen jullie dan niet achterhalen wie dit verlies gemeld heeft en op die manier de aankoper verwittigen of achterhalen. Kaarten worden bij jullie geblokkeerd zonder te weten door wie. Ik heb de kaarten hier fysiek bij mij.BOL.COMaan: SANDRA M16/03/2021Beste meneer/mevrouw, Het is niet duidelijk wat er wordt met deze mail. Zou jij hier meer duidelijkheid over kunnen geven? Ik vertrouw erop je voldoende gea¯nformeerd te hebben. Mocht je nog vragen hebben, stuur me dan gerust een mail terug want ik sta voor je klaar. Met vriendelijke groet, Mylana bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 16:09 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) SANDRA Maan: BOL.COM16/03/2021jullie hebben de kaarten geblokkeerd na melding dat deze bij de post verloren zijn gegaan. Houden jullie dan geen gegevens bij van wie dit gemeld heeft ? Elke kaart heeft toch een uniek nummer. Jullie moeten toch ergens gegevens hebben van de kaartnummers die jullie versturen. Hoe kunnen jullie anders weten welke kaart er moet geblokkeerd worden ? ik zou graag mijn cadeaukaarten willen gebruiken voor een aankoop op jullie site, maar dit is dus momenteel niet mogelijk omdat ze geblokkeerd zijn omdat ze zogezegd verloren zijn gegaan met de post, terwijl ik ze dus hier bij mij heb.BOL.COMaan: SANDRA M16/03/2021Beste meneer/mevrouw, ZOjuist kregen wij deze mail met als onderwerpKlacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Het nummer van de cadeaukaartCPTBE01226614-49 is helaas niet terug te vinden in ons bestand en omdat er geen verdere gegevens zoals klantnummer of naam en adres bij stonden kunnen wij je klacht niet in behandeling nemen. Graag zou ik een klantnummer ontvangen (dat kun je vinden op een factuur of betaaloverzicht van bol.com) of een volledig adres met naam en e-mail adres waarmee ingelogd wordt in het bol.com account. Dan kunnen we je verder helpen. In afwachting van het antwoord wens ik je een fijne avond! Met vriendelijke groet, Judith bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 16 maart 2021, 16:44 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49)SANDRA Maan: BOL.COM18/03/2021Beste, een klantennummer heb ik niet. ik heb ondertussen wel kunnen achterhalen wie mij deze kaarten cadeau gedaan heeft, maar deze persoon heeft de kaarten ook niet zelf aangekocht maar verkregen op een bedrijfstombola.BOL.COMaan: SANDRA M18/03/2021Beste meneer/mevrouw, Hartelijk dank voor je e-mail. Ik zie dat er bijlagen zijn verstuurd, ik kan deze alleen niet openen. Zou je deze nogmaals kunnen doorsturen, zodat wij je verder kunnen helpen? In afwachting van je reactie, wens ik je een hele fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Jane bol.com klantenservice www.bol.com Als je vraag hiermee nog niet voldoende is beantwoord, dan kun je dit aangeven in antwoord op dit bericht. ---- Original Message ---- To: klantenservice@bol.com Subject: Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) Date: 18 maart 2021, 08:53 Klacht - cadeaukaarten staan geblokkeerd - (CPTBE01226614-49) SANDRA M aan: BOL.COM18/03/2021hierbij nogmaals de bijlageBijgevoegd(e) document(en)• bol.com.jpgBOL.COMaan: SANDRA M18/03/2021Beste klachtenbox, Bedankt voor je mail. Kan je jou vraag duidelijker formuleren. Ik begrijp dat er een cadeaukaart is geblokkeerd. Ik kan geen cadeaukaart vinden met het nummer dat je erbij hebt vermeld. Zou je misschien een foto kunnen maken van de cadeaukaart? We horen graag van je! Met vriendelijke groet, Praba
bol.com
Naar: S. M.
DATA NOT AVAILABLE
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten