Beste, Op 06/02/2021 bestelde ik op de Ikea-site 2 cadeaubonnen, één twv. 200 € en één twv. 100 €. Ik deed dit reeds meermaals. Andere keren kreeg ik onmiddellijk na de betaling een mail ter bevestiging met een QR-code of een streepjescode die de cadeaubon inhoudt. Deze keer dus niet. Na ontelbare pogingen tot contact met de Ikea-klantendienst kreeg ik eindelijk iemand te pakken. Deze noteerde mijn gegevens en beloofde het na te kijken en in orde te maken. Wekenlang niets meer gehoord.Opnieuw contact gemaakt (na meerdere pogingen): toen vertelde men mij dat ik de bonnen besteld heb bij Ikea Nederland en dat ze er niets aan kunnen doen (klantenservice?). Dat klopt inderdaad en dat had ik in het begin niet in de gaten.Onze dochter neemt in de Ikea-winkel van Breda contact op met de plaatselijke klantenservice. Die beloven de zaak te onderzoeken. Op 19/11/2021 krijg ik een mail met de vraag of ik een betaalbewijs kan mailen. Dat heb ik intussen al meer dan 10 keer gestuurd, echter zonder resultaat.We zijn inmiddels 11 maanden later en nog steeds kreeg ik geen cadeaubonnen.