Geachte , Op 15/04/2019 kocht ik in ah- winkel Beringen 3034= winkelcode cadeaukaart met 50 euro waarde . Op 19/04/2019 deed ik die iemand cadeau deze persoon winkelde in Zonhoven doch bij poging betaling aan kassa werkte dit niet !. Waarop ik gecontacteerd werd door deze persoon met melding bedankt voor mij voor aap te zetten. Waarop ik mijn betaalbewijs en activatiestrook ter hand nam , mij bij mijn misnoegde begunstigde cadeaukaart melde. Ik naar winkel Zonhoven reed en ik aankoop diende te doen om werking cadeaukaart te testen volgens balie. Kocht voor eenzelfde bedrag als misnoegde met resultaat saldokaart nul was !. Daar dit onmogelijk kon en ik verhaal wou halen balie ! .Wegens drukte kreeg(vermoed ik )als antwoord ga naar winkel van aankoop want deze kaart is hier niet aangekocht !. = onaanvaardbaar mijn inziens. Doch ik naar balie winkel aankoop deze kaart = 3034 Beringen. Zelfde verhaal ik diende eerst aankoop te doen met zelfde resultaat als boven beschreven. Doch hield voet bij stuk en verantwoordelijke ging naar kantoor en zocht uit via computer dat deze kaart op 18/04/2019 in winkel 1452 = Spijkenisse NL opgebruikt te zijn vaar 50 euro !. Zaak gesloten volgens AH . Waarop ik melding deed lokale politie te Beringen = geen PV daar er geen misdrijf is volgens politie. Terug thuis gekomen 6 uur verspild circa 80 euro kwijt kaart en extra aankoop. Laatste poging was klantenservice bellen op nr: 0800-77705 alwaar ik verhaal deed en er nota werd genomen. Later werd ik teruggebeld doch miste deze oproep alwaar gevraagd werd naar cadeaukaartnummer ! en verzoek dit te melden met referentie of casenummer: 01406638 dit alles op 19/04/2019. Op 20/04/2019 wegens niet meer bereikbaar op 19/04/2019 melde ik dit en daar dit ander persoon was kreeg ik een reactie die ik niet voldoende ! , raar maar er zou pas melding of actie ondernomen worden bij 3 zulke gevallen vanuit AH !. Daar ik van plan was dit meermaals aan te kopen zou ik toch graag weten wat er fout liep en hoe dit te voorkomen. Uiteraard verwacht ik minstens mijn 50 euro terug en een verklaring hoe en waarom daar ik persoonlijk niet krijg ik via test-aankoop wel hopelijk. Mvg Schamp Guy