Terug

Cadeaubonnen verdwenen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

F. R.

Naar: ZALANDO

06/08/2025

Beste Op 31 juli 2025 plaatste ik een bestelling bij Zalando. Ik gebruik hiervoor steeds cadeaubonnen als betaalmiddel. De kostprijs (met korting) was +-180 euro. Ik kocht diezelfde dag nog een extra cadeaubon van 80 euro. De andere cadeaubonnen stonden nog op mijn account. Ik had toen voldoende om mijn bestelling te plaatsen. Ik plaatste mijn bestelling, maar kreeg plots een melding dat de bestelling niet gelukt was. Ik probeerde het opnieuw, maar had geen 'geld' meer staan op mijn account. De 180 euro was wel van mijn account gegaan, maar de bestelling was niet doorgekomen. Ik heb nu enkel nog een tegoed staan van 4,52 euro. Ik belde de klantendienst om te vragen of ze dit konden oplossen. De dame in kwestie gaf aan om het opnieuw te bestellen en dat ze achteraf de cadeaubonnen terug konden plaatsen en dit regelen. Of ik kon ook wachten tot de cadeaubonnen vanzelf er terug opkwamen. Ik wachtte. Na het weekend, zag ik op maandag 4 augustus 2025 dat het geld nog niet terug stond in mijn account. Ik besliste om nog eens te bellen. Opnieuw kreeg ik een dame aan de lijn, die me vertelde dat ik wat meer geduld moest hebben. Het geld zou er wel eens terug opkomen, maar ze kon geen termijn geven. Het gaat om een tekort op mijn account van 180 euro, wat ik niet weinig vind. Ze gaf eigenlijk aan me niet te kunnen helpen. Bij deze zou ik toch graag mijn cadeaubonnen op kort termijn kunnen recupereren. Mvg Femke

Bemiddeling door Testaankoop 21 augustus 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform