Beste,
Op donderdag 31/07 heb ik een bestelling geplaatst deze wou eerst verschillende keren
niet doorgaan. Toen ik de betaalwijze veranderde van payconiq naar overschrijving dan
ging de bestelling wel door en kwam er op dat dit geslaagd was. Echter kreeg ik geen
bevestigingsmail of kwam er niets op mijn account. Na 15min kreeg ik een mail dat mijn
bestelling was geannuleerd wegens een technisch probleem (bij jullie).
Ik had deze bestelling betaald met 3 cadeaubonnen (1x €50,00 / 1x €21,00 / 1x €25,01
(getrouwheids tegoed)). In de mail stond dat er niets werd aangerekend. De €25,01
stond direct terug op mijn account maar de cadeaubonnen niet.
Ik heb 14 keer contact
opgenomen met jullie klantendienst via mail en 12 keer via telefoon. Aan de telefoon zeiden ze mij dat het 24uur ging duren tegen dat ik ze terug had. dan ging het een week duren, dan moest ik nog wat langer geduld hebben omdat het over een technisch probleem ging. Hierna moest het dan naar een bepaalde dienst gestuurd worden dit ging nog eens 4 dagen duren tegen dat jullie daar reactie gingen van krijgen, dit duurde langer dan die 4 dagen.
Toen kreeg ik plots een mail:
" We hebben je situatie zorgvuldig bekeken en begrijpen dat dit voor jou ontzettend vervelend moet zijn. Het spijt ons dan ook dat we je geen beter nieuws kunnen geven. Na controle in ons systeem blijkt dat de cadeaubonnen waar je naar vroeg al zijn gebruikt. We snappen dat dit misschien onverwacht komt en dat je hier
vragen over hebt, dat is heel begrijpelijk.
Helaas kunnen we in dit geval geen verdere actie ondernemen, omdat de bonnen al zijn ingewisseld en niet meer geldig zijn. We vinden het jammer
dat we je hierin niet verder kunnen helpen, en willen je toch bedanken voor je begrip.".
Toen heb ik telefonisch contact opgenomen met jullie dienst. Zij bevestigde mij dat dit een heel rare situatie is en dat ze het nog eens ging doorzetten naar de dienst. Ik vroeg een mailtje over deze doorzetting en toen kreeg ik dit antwoord:
" Het is helemaal begrijpelijk dat je hier ontevreden over bent. Mijn excuses hiervoor.
Ik heb je verzoek besproken met de desbetreffende afdeling. Zij geven aan dat er inmiddels een besluit is genomen en dat het onderzoek zorgvuldig is uitgevoerd op basis van de beschikbare informatie. Hoewel ik begrijp dat dit mogelijk niet het gewenste resultaat is, wil ik je
toch mijn verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak dat je hebt ervaren. We streven er altijd naar om elke situatie eerlijk en grondig te
behandelen.".
Hierop heb terug met jullie contact opgenomen en gezegd dat dit echt niet kan en dat jullie zo niet met klanten omgaan. De mevrouw aan de lijn heeft heel het dossier nog eens bekeken en mij verteld dat ze het naar een andere dienst ging doorzetten. Hierbij vroeg ik opnieuw om mij hierover een mail te sturen:
" Bedankt voor uw telefoontje! Ik snap dat het wat lastig is dat je nog geen terugbetaling voor uw
cadeaubonnen hebt ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Ik heb dit zojuist doorgezet naar een ander interne afdeling, zodat zij het verder voor u kunnen nakijken. Ik vraag u hierbij vriendelijk om het onderzoek af te wachten. U krijgt een mail van ons, zolang wij een terugkoppeling hebben ontvangen.".
Deze mail is ondertussen van 4 september geleden. We zijn terug 20 dagen verder.
Tot op vandaag heb ik ze nog steeds niet terug mijn cadeaubonnen met totaal waarden van €71,00.
Het is echt niet oké dat ik al 55dagen moet wachten om mijn cadeaubonnen misschien terug
te krijgen terwijl de (technische) fout bij jullie ligt.
Bij deze wil ik toch graag het bedrag van mijn cadeaubonnen op korte termijn op mijn bankrekening kunnen zien en liefst een compensatie voor de slechte service en klantgerichtheid.
Mvg
Evi