Beste klant,Bedankt voor je e-mail.We krijgen momenteel veel mails te verwerken. Om je zo snel mogelijk te kunnen helpen, vind je hieronder enkele vaakgestelde vragen en antwoorden.1. Je hebt je Fnac-lidkaart niet ontvangen2. Je wil je bestelling opvolgen3. Je bent niet tevreden over je aankoop4. Je hebt je terugbetaling nog niet ontvangen5. Je toestel is defect6. Je wenst een factuur te ontvangenHeb je het antwoord op je vraag niet gevonden, dan vragen we je om contact met ons op te nemen door een reply te doen op deze mail. Wij zullen je binnen de 5 werkdagen antwoorden.VragenAntwoorden1. Je hebt je Fnac-lidkaart niet ontvangenWanneer je online lid wordt van Fnac, krijg je geen fysieke kaart maar enkel het nummer van je lidkaart. Deze kan je ingeven in je account bij 'Mijn gegevens'. Zo geniet je van al onze ledenaanbiedingen, zowel online als in de winkel.Wil je toch graag een fysieke kaart ontvangen, dan kan je deze aanvragen aan de balie van je Fnac-winkel.2. Je wil je bestelling opvolgenJe kan de status van je bestelling volgen op je Fnac-account via de tab 'Mijn bestellingen'. Van zodra je bestelling verstuurd is, kan je je pakje volgen:- Via de app van bpost (Google Play StoreApp Store) met het mailadres van je Fnac-account.3. Je bent niet tevreden over je aankoopAls je je toestel online hebt gekocht, beschik je over een bedenktijd van 14 dagen om ons te melden dat je je product wil terugsturen. De retourprocedure is verschillend naargelang het gaat om een Fnac-aankoop of om een aankoop via een verkoper op onze site.- Een Fnac-aankoop1. Stuur je product op eigen kosten terug met een kopie van de factuur en dit binnen de 14 dagen na ontvangst van je product naar het volgende adres:Fnac Online RetourSlesbroekstraat 1011600 Sint-Pieters-LeeuwWij zorgen nadien voor een volledige terugbetaling van het product op voorwaarde dat je product in originele staat en volledig is (verpakking, accessoires, handleiding ...)- Een aankoop via een verkoper op onze siteContacteer de verkoper via je Fnac-account (tab 'Mijn bestellingen', pijl ' Details bekijken', button 'Een probleem met deze...'). Via het formulier op deze pagina kan je in contact komen met de verkoper. De verkoper zal je de retourvoorwaarden vermelden.Als de externe verkoper niet antwoordt binnen de 5 dagen, kan je ons een klachtenmail sturen op het adres callcenter@befnac.com.4.Je hebt je terugbetaling nog niet ontvangenAls je je bestelling geannuleerd hebt of je hebt een retour gedaan van je product in het kader van de 14 dagen bedenktijd voor online aankopen, wacht je op een terugbetaling. De behandeling van je terugbetaling hangt af van je betalingsmethode tijdens je bestelling.Betaling via debetkaart:Vul je bankgegevens aan in je Fnac-account, tab 'mijn gegevens', 'mijn betaalgegevens' - Naam van de titularis van de rekening- IBAN-nummer: zonder spaties (bv. BE12123456789123)- BIC: zonder spaties (bv. KREDBEBB)Klik op de gele knop om te valideren.Van zodra je gegevens aangevuld zijn, vragen wij aan onze dienst boekhouding om de terugbetaling in orde te brengen. Hou rekening met een periode van 4 werkdagen na ontvangst van je gegevens.Betaling via kredietkaart:Indien je een bestelling annuleerde, zal je kaart niet gedebiteerd worden. De betaling gebeurt pas op het moment van de verzending van je bestelling.Heb je een artikel teruggestuurd, dan wordt de terugbetaling automatisch gecrediteerd op je kredietkaart van zodra je retour behandeld is door Fnac.Hou rekening met een periode van 2 weken voor je retour door onze diensten behandeld is.Betaling via fnac.be-cadeaucheques of Fnac Vanden Borre-cadeaukaart:De fnac.be-cadeaucheques of de Fnac Vanden Borre-cadeaukaart zal gedebiteerd worden, zelfs als je je bestelling geannuleerd hebt. Het bedrag wordt teruggestort in de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met een tijd van 2 weken voor de behandeling door onze diensten.Heb je een artikel teruggestuurd, dan krijg je het bedrag teruggestort in de vorm van fnac.be-cadeaucheques. Hou rekening met een tijd van 2 weken voor de behandeling door onze diensten.Je kan het saldo van je fnac.be-cadeaucheques bekijken op je Fnac-account, via de tab 'Mijn bestellingen', button 'Cadeaubon'.5.Je toestel is defectAls je toestel defect isWat doen?- Plaats uw apparaat in de originele verpakking of in een stevige, gesloten doos.- Neem contact met uw winkel.- Voeg het reparatiedocument toe (als bijlage bij deze e-mail).Kun je het niet uitprinten? Noteer uw dossiernummer.- Zet uw apparaat af bij de winkel van uw keuze nadat u contact heeft opgenomen met uw winkel.Hoe lang duurt de reparatie? Een reparatie duurt meestal 4 tot 8 weken. Gezien de huidige situatie is het echter mogelijk dat deze tijd wordt verlengd, afhankelijk van de beschikbaarheid van reserveonderdelen. Er wordt contact met u opgenomen wanneer u uw toestel in de winkel kunt ophalen.Contacteer ons op 02 700 91 91 (ma - vr: 9 uur 's - 17 uur 's).6.Je wenst een factuur te ontvangenHelaas hebben we niet de mogelijkheid om je een factuur met het btw-nummer van je bedrijf te bezorgen voor aankopen via internet omdat fnac.be geen professionele aankopen toelaat.Indien je aankopen wenst te doen als professional, vragen we je om langs te komen in de winkel of onze B2B-dienst te contacteren:Mail fnaccorporate@be.fnac.coms:www.nl.fnac.be/fnacproMet vriendelijke groeten,GaelleFnac.beTel 02 700 91 91Openingsuren klantendienst: ma-vr: 9 u. - 17 u.