Terug

Cadeaubon

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. V.

Naar: PAIRI DAIZA

05/01/2022

Beste, ik bestelde voor mijn metekindje een cadeaubon om samen met haar ouders naar Pairi Daiza te gaan. Dit was een cadeau voor haar nieuwjaar. Ik wist niet goed wat ik moest doen op de website, dus besloot ik maar op telefonisch contact op te nemen met Pairi Daiza, uitgelegd wat ik wou doen. Toen zeiden ze me dat ik Cadeaubon dagticket moest kopen, dus zoals gezegd koopte ik deze tickets. Nu ik gaf deze af met nieuwjaar en wat bleek, deze tickets gelden maar tot 9 januari?? Dit hadden ze me helemaal niet aan de telefoon gezegd. Nu de ouders van mijn metekindje hadden dus gebeld naar Pairi Daiza en het uitgelegd dat het onmogelijk was om nu nog hun park te bezoeken, zeker in deze koude periode met een kindje van 1 jaar. Wat kreeg hij als antwoord.. Ja dan zijn die ticketen maar voor in de vuilbak. Schandalig! Op mijn geld staat er toch ook geen vervaldag?? Nu ik heb toen besloten om zelf maar eens te bellen. Na nogmaals heel de situatie uitgelegd te hebben zeiden ze dat ik een mailtje moest sturen en dat ze zogezegd de oude tickets gingen doen vervallen en nieuwe opsturen. Ik heb zoals gevraagd de mail gestuurd maar geen antwoord opgekregen na 2 mails te sturen om te vragen of ze konden bevestigen dat ik die tickets zeker ging krijgen. Maar tot op heden heb ik nog steeds geen antwoord gekregen. Ik wil dat ik of te wel nieuwe tickets krijg of de oude gewoon verlengd worden. Op mijn geld staat er ook geen vervaldag, u spreekt hier niet over 5 euro!! Want dit is geen fout van mij! Ik heb gedaan wat ze mij aan de telefoon hadden gezegd dus de fout ligt bij Pairi Daiza zelf! Ik werk daar niet dus ik kan niet weten wat fout is en wat niet! Na zeer boertig steeds weer door het onthaal afgescheept te worden en te horen te krijgen dat zij maar zal antwoorden wanneer het haar uitkomt. Triestig en teleurstellend om zo als klant behandeld te worden.

Berichten (1)

PAIRI DAIZA

Naar: M. V.

05/01/2022

Beste Klachtenbox, Dank u voor uw bericht. Onze teams doen er alles aan om uw verzoek zo snel mogelijk te beantwoorden.  Gezien het uitzonderlijk hoge aantal aanvragen, willen wij u alvast bedanken voor uw geduld. Intussen vindt u heel wat antwoorden op de meest gestelde vragen op onze website: s:www.pairidaiza.eu/nlairi-daiza-uw-bezoek-overnachting-alle-veiligheid Laat ons, meer dan ooit, voor onszelf en elkaar zorgen! Het Pairi Daiza team


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform