Terug

Cadeaubon Zalando in NL verzilverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: ZALANDO

05/09/2023

Beste,Ik heb voor mezelf een cadeaubon van Zalando gekocht. Eens betaald krijg ik hiervan een mail met de code om de bon te verzilveren zodat het tegoed van 100 euro op mijn account kan komen te staan. Echter word ik doorverwezen via deze knoppen naar de Nederlandse website van Zalando, niet naar de Belgische. Er staat dus een cadeaubon van 100 euro op de Nederlandse Zalando, maar hiermee kan ik geen bestellingen plaatsen die in België geleverd worden. Ik heb meerdere malen contact gehad met Zalando over dit probleem. Eerst zegden ze me daar dat het bedrag op mijn Belgisch account zou overgezet worden, maar nu vertellen ze toch dat dit niet mogelijk is.Ik ben ervan overtuigd dat ik zelf geen fout heb gemaakt: ik heb enkel via de mail met de cadeaubon doorgeklikt naar de website om deze te verzilveren. Ik heb zelf NOOIT gewinkeld op de Nederlandse website van Zalando.Ik zou graag ofwel het bedrag op mijn Belgische account zien zodat ik hiermee op een normale manier bestellingen kan doen, of ik wil het bedrag terug op mijn rekening zien staan.Vriendelijke groeten,Ine Van Aken


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform