Terug

Cadeaubon wordt niet geleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. L.

Naar: ESPRIT

29/09/2023

Beste, Op 19 september bestelde ik een cadeaubon voor mijn neef zijn verjaardag. Vandaag 29 september is deze bon nog steeds niet geleverd. Contact met de klantendienst is miserabel. Mijn mails worden niet beantwoord , de chat duurt lang en mijn vragen worden ontweken. Ondertussen is mijn neef al lang jarig geweest ook ( Soit, ik zou gewoon die bon graag asap geleverd zien. Bedankt voor jullie hulp!Jasmine

Berichten (1)

J. L.

Naar: ESPRIT

16/10/2023

Hallo? Kunnen jullie mijn klacht beantwoorden a.u.b.? Tot op heden nog steeds geen bon ontvangen …


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform