Na een kadobon van 50€ te hebben gekregen van Zalando besloot ik nog maar eens rond te neuzen op de site. Een aantal dingen besteld maar niets beviel me, dus alles retour en kadobon volledig terug.Een tweede bestelling eind augustus viel al meer mee, hiervan hield ik 2 items, samen goed voor 49,9€. Ideaal, kadobon opgebruikt! Dacht ik.Op 18 september kreeg ik een kosteloze eerste betaalherinnering voor 20,85€?Ik vulde op Zalando het contactformulier in met de vraag waarom ik een betaalherinnering kreeg terwijl ik een kadobon had gebruikt en mijn geretourneerde items goed waren aangekomen?Ik kreeg een standaard antwoordmail terug met het faq-antwoord over retours en dacht dat het wel in orde kwam.Vandaag 4 oktober 2de herinneringsmail gekregen met nog eens 5€ invorderingskosten bovenop!Ik meteen naar de klantendienst gebeld, eerste persoon aan de lijn was helemaal geen hulp en zou geen job in de klantendienst moeten hebben gekregen, de lijn viel stil.2de poging naar de klantendienst was al beter. Ik kreeg een jonge dame aan de lijn die het even bekeek voor mij en mij liet weten dat bij het retourneren eerst een deel van mijn kadobon is gecrediteerd alvorens het openstaande bedrag werd geminderd. Alsof haar antwoorden AI waren liet ze mij weten dat ik het gecrediteerde tegoed niet op deze bestelling kon toepassen en dat ik het openstaande bedrag moest overschrijven en het tegoed op een andere bestelling moest gebruiken.Zalando laat hier serieus steken vallen!Nu ben ik dus verplicht het openstaande saldo + 5€ (onterechte) invorderingskost te betalen en nogmaals op Zalando te bestellen om de rest van het tegoed op te gebruiken.Klantenservice is bij Zalando ook niet bestaande meer!