Terug

cadeaubon verwijderd in e mail

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: bol.com

25/12/2023

Beste mijn zoon Sam Molenberghs bestelde via Bol.com 2 cadeaubonnen: via mail op 25.12 , 1 voor zijn moeder Gillaine Mertens met bestelnummer 4053816094 en voor Ruud Vangestel met bestelnummer 1619901768 .deze zijn per ongeluk verwijderd in de mailbox . na een telefonisch contact met de klantendienst met Bol, kregen we te horen dat ze hier niets aan kunnen veranderen , wat kunnen we hier voor doen om deze retour te krijgen ?Mvg Ruud Vangestel

Berichten (3)

bol.com

Naar: R. V.

25/12/2023

Beste Rudi,Bedankt voor je bericht. Vervelend om te vernemen dat de cadeaubonnen e-mails zijn verwijderd. Een digitale cadeaubon wordt éénmalig naar het betreffende e-mailadres gestuurd. De cadeaubonnen codes zijn uniek en kunnen wij niet controleren. Het is om deze reden niet mogelijk om nieuwe digitale cadeaubonnen op te sturen. Een e-mail dat verwijderd wordt, komt in de verwijderde items te staan. Wellicht dat je hier de mail kan terugvinden.Met vriendelijke groet,Chantal van bol

R. V.

Naar: bol.com

25/12/2023

Hoi Chantal de mail is ook verwijderd in verwijderde e-mails dat doe ik altijd spijtig als dit niet in orde komt . Als dit zo is zullen wij Gilainne apart en Ruud apart .allebei een account hebben bij bol en regelmatig kopen bij jullie Zullen we daarom nog nooit iets kopen bij jullie en gaan naar de ombudsman om ook een klacht neer te leggen. Mvg Ruud Vangestel

R. V.

Naar: bol.com

25/12/2023

Hoi Chantal Als da iedere keer zo is dan word Bol rijkelijk gesponserd


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform