Terug

Cadeaubon vervallen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. D.

Naar: bol.com

23/06/2024

Beste, Ik gebruik regelmatig cadeau bonnen van Bol. Als ik eens iets nodig heb bestel ik dat via deze bonnen. Volgens bol is de laatste van de bonnen die ik wou gebruiken vervallen. De waarde van deze bon is maar liefst 100 EUR... Ik vind het niet terrecht dat een bon met een tegoed zomaar vervalt en het bedrijf eigenhandig beslist de gelden te houden. Op de bon kan je nergens een aankoopdatum terug vinden zo kon ik ook niet weten welke bon ik eerst moest gebruiken. Ik heb deze bon ook gekregen van mijn werkgever voor bewezen diensten. Het is wel heel zuur nu bol beslist het geld gewoon te houden. Graag zie ik deze bon geactiveerd zodat ik alsnog het bij bol zou verbruiken. Als dit niet kan is dat in mijn ogen uit hebzucht en zie ik dit als diefstal. Geld vervalt niet, waarom zou een bon dat wel doen zeker als je op de bon niet kan nagaan waneer dat dat zou zijn. Alvast bedankt voor de hulp. Met vriendelijke groeten D Manu

Berichten (1)

bol.com

Naar: M. D.

24/06/2024

Beste Manu,Bedankt voor je bericht. Cadeaukaarten mogen een vervaldatum hebben, alleen moeten ze een redelijke geldigheidsduur hebben van minimaal twee jaar. Als er alleen een uitgiftedatum op staat, zijn cadeaukaarten vijf jaar geldig. Bol.com cadeaukaarten zijn vanaf aankoopdatum drie jaar geldig. Dit staat op de kartonnen omslag (of ook op de kassabon bij aankoop in een winkel), in de begeleidende mail (bij digitaal) aangegeven. Ook kan je via de saldo checker zien hoe lang de cadeaukaart nog geldig is. Graag had ik je een nieuwe cadeaukaart willen geven, maar dit is helaas niet mogelijk.Met vriendelijke groet,Chantal van bolVan: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.beVerzonden: zondag 23 juni 2024 12:30Aan: webcare webcare@bol.comOnderwerp: Cadeaubon vervallen‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform