Terug

cadeaubon van werkgever

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. M.

Naar: Monizze

02/03/2021

Beste,Ik heb via mijn werkgever een eindejaarscadeau-bon (consumptiecheque) mogen ontvangen van monizze. Heel fijn maar helaas heel beperkt in keuze door de huidige situatie. Dit kunnen we monizze niet verwijten.Dus ga ik voor de optie om cheques/bonnen van fnac aan te kopen.Dit alles gebeurt via mijn persoonlijk mymonizze-account op hun website. Hier heb ik een opleg van 9,19 euro moeten doen, omdat de cheques per aankoopschijf van 50 euro zijn en mijn saldo op 90,80 staat.Dit bedrag kwam tevoorschijn bij het aanvinken van 2 bonnen en die kon ik meteen bijstorten. De betaling ging meteen van mijn rekening... en toen werd het stil. Er gebeurt niets met mijn account. Ik krijg geen melding op de webpagina en ook niet via mail maar ben wel geld kwijt. Ik ging er van uit, omdat het zondag 14/02 was, dat deze in de week erna wel in orde zou komen... maar helaas.Na al verschillende telefoons en mailverkeer (met screenshots en bewijzen van betaling) kreeg ik geen oplossing aangeboden. Eén van de mails meld mij zelfs dat mijn kaart niet geactiveerd was :-), vreemd dat ik dan wel een persoonlijk pagina heb met het kunnen aanvinken waar ik mijn consumptiecheques aan wil spenderen. Oh ja en betalen gaat ook! Deze zaak zou volgens de medewerkers (die allemaal even vriendelijk zijn) liggen aan de slechte werking van fnac. Tja,... daar ben ik als klant van monizze dus niets mee. Het gaat via HUN website met HUN consumptiecheques en zelfs heb ik een persoonlijke mymonizze-account. Ik vind dit geen service en verwacht van monizze een oplossing of indien mogelijk een terugstorting. Dit is een mooi voorbeeld van een vergiftigd geschenk (helaas).


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform