Dit weekend probeerde ik een bestelling te plaatsen bij zalando en valideerde hiervoor een geschenkbon van 40 EUR. Toen ik wilde uitchecken merkte ik dat ik op de website van Zalando Nederland was terecht gekomen en niet op de belgische website. Toen ik inlogde op de belgische website, merkte ik dat de tegoedbon niet langer werd aanvaard in België. Het tegoed staat nu in Nederland waar ik het niet kan gebruiken aangezien Zalando Nederland enkel in Nederland levert en niet in België. Ik contacteerde Zalando met mijn probleem maar daar kreeg ik geen gehoor. Zij vertelde mij dat ik kon inloggen op Zalando NL aangezien elk e-mailadres gekoppeld is aan 1 account. Wanneer ik een account maak in België, maak ik een account op ieder Zalando platform. Als ik deze logica volg, dan zou de bon die ik toevoeg aan mijn account op Zalando NL ook aan mijn Zalando BE account moeten toegevoegd worden, want dit is 1 account maar dit is dus niet het geval. Een grote tekortkoming van de website, wat ze zelf ook bevestigden.Zalando weigert mijn geschekbon opnieuw vrij te geven met tot gevolg dat ik 40 euro kwijt ben. En ik moet dat blijkbaar gewoon aanvaarden. Ik contacteerde ze op elk mogelijk kanaal, verzond verschillende mails, belde een aantal keer en stuurde hen via twitter, maar werd nooit geholpen. Enkel excuses maar geen oplossing.Ik ben nog nooit zo slecht behandeld geweest door een bedrijf.