Terug

Cadeaubon Pairi Daiza

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. B.

Naar: PAIRI DAIZA

18/02/2021

Beste,Op 11 mei 2020 kochten wij een cadeaubon aan bij Pairi Daiza voor een verblijf in het Pairi Daiza Resort voor de verjaardag van mijn vader. Mijn vader wilde deze bon graag gebruiken om met de hele familie een weekend in Pairi Daiza door te brengen. Gezien Corona, is dit echter niet mogelijk. Daarom wil hij deze bon (ter waarde van 400 Euro) omzetten naar dagtickets om toch samen te kunnen genieten van Pairi Daiza. Pairi Daizia weigert dit te doen. Er is geen flexibiliteit en begrip voor de huidige Corona omstandigheden. Gezien zowel het Resort als het park tot dezelfde NV behoren, zou ik hopen op een flexibele oplossing zodat wij als familie samen van deze bon kunnen genieten.

Berichten (2)

K. B.

Naar: PAIRI DAIZA

13/03/2021

Is het mogelijk om mij een antwoord te bezorgen op bovenstaande klacht? Alvast hartelijk dank.Met vriendelijke groeten,Katrien Baeten

PAIRI DAIZA

Naar: K. B.

18/03/2021

Geachte heer/mevrouw.Wij hebben met de klant contact opgenomen n.a.v. onderstaande klacht.Wij hebben in goede orde een oplossing kunnen vinden met mevrouw en de entreebewijzen zullen spoedig worden verzonden.Met vriendelijke groet, ______Ricardo VerdultCentrale de réservationsTel: +32 (0) 68 250 850www.pairidaiza.euDe: klachtenbox@test-aankoop.be klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: samedi 13 mars 2021 14:15À: Info info@pairidaiza.euObjet: Klacht - Cadeaubon Pairi Daiza - (CPTBE01201884-54)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform