Terug

cadeaubon niet kunnen gebruiken

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: bol.com

30/05/2024

Ik had een cadeaubon van 95 euro voor een broodmachine van 95 euro.Ik bestel en kies voor achteraf betalen, want ik zag niet direct hoe ik mijn bon kon ingeven. Bestelling is gebeurd en factuur wordt opgestuurd. Als ik reclameer bij de klantendienst stellen ze voor om het product te retourneren, opnieuw te bestellen en dan te betalen met de bon, die ik ondertussen op mijn account heb gezet te betalen. Dus ipv het bedrag gewoon af te trekken van mijn factuur, moet ik er veel werk insteken, kost het hun bedrijf veel geld, en voor het klimaat is het ook niet echt goed. Maar dat is blijkbaar de policy van het bedrijf.

Berichten (1)

bol.com

Naar: S. V.

30/05/2024

Goedemiddag,Bedankt voor het doorgeven.Achteraf betalen met een cadeaubon is simpelweg niet mogelijk. Zie onze voorwaarden:s:www.bol.com/nl/nl/tc/cadeaukaartvoorwaarden/Met vriendelijke groet,Natalya Motshagen Klachtensites - Service operationsPapendorpseweg 100, 3528 BJ Utrecht, The Netherlands


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform