Terug

Cadeaubon niet inruilbaar

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: ZALANDO

07/01/2024

Beste,Ik kreeg van mijn zoon voor Kerst een cadeaubon van 100€, waarmee ik mij een nieuwe portemonnee kon kopen.Althans dat dacht ik, want nu wil Zalando de cadeaubon ( nochthans voor evenveel geld als waarde gekocht) hiervoor niet aanvaarden.Ik heb hierop Zalando gecontacteerd. Het toppunt is deze zin in de excuus e-mail: “Hopelijk vind je een ander leuk item op onze website waarvoor je het tegoed kan gebruiken. Wij veranderen regelmatig ons assortiment dus hopelijk zit er een item tussen die je bevalt.”.Nog maar eens een bewijs van de wegwerpmaatschappij en de gedachtegang van grote ketens zoals Zalando! Ik heb helemaal niets anders nodig, zomaar geld uitgeven aan spullen die je niet nodig hebt, dat is geld in de vuilbak gooien.Dat kortingsbonnen uitgesloten zijn van bepaalde artikelcategoriën, dat kan ik enigszins begrijpen, maar toch geen cadeaubonnen, die zijn met evenveel geld betaald, dus zouden die op alles geldig moeten zijn. Zalando bepaalt dus wat een mens met zijn eigen geld koopt?Volgens de website werden de voorwaarden voor het gebruik van tegoed van cadeaubonnen gewijzigd en zijn bepaalde artikelen waaronder protemonnes uitgesloten van aankoop met cadeaubon-tegoed. Maar nergens kan je vinden wanneer ze hun voorwaarden hebben gewijzigd? Dan is mijn vraag? Is dit gewijzigd na aankoop van de cadeaubon, aangezien mijn zoon zegt dat hij dit gecheckt heeft en er geen uitsluiting was van portemonnees.Alleszins ik ben heel erg teleurgesteld en boos!En wens van Zalando graag als oplossing dat ik kan kopen wat ik zelf wil en nodig heb met de cadeaubon


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform