Geachte mevrouw/heer,
Op 3 juli 2024 kocht ik via Benefits at work een cadeaubon t.w.v. €100 bij Zalando. Ik betaalde €90, vermits dat het voordeel is dat ik via Benefits at work geniet.
Ik stel echter vast dat de cadeaubon niet geldig is voor het artikel dat ik wens aan te kopen. Het gaat om een handtas (https://www.zalando.be/liu-jo-rugzak-brown-li651q08t-o11.html). Nergens in de voorwaarden van de cadeaubon staat dat deze niet kan gebruikt worden voor de aankoop van handtassen. Ik nam contact op met uw klantendienst maar daar kreeg ik geen bevredigend antwoord.
Ik weet dat er enkele categorieën zijn waarvoor een cadeaubon niet kan gebruikt worden, maar 'handtassen' of 'lederwaren' staat daar niet bij. Ik kon dus onmogelijk weten dat de cadeaubon die ik kocht niet bruikbaar zou zijn voor het artikel dat ik wilde.
Dit heeft geleid tot het feit dat ik totnogtoe de handtas die ik wil niet heb kunnen bestellen en bovendien nu met een cadeaubon zit waarvoor ik €90 betaald heb en die ik niet kan gebruiken.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen 10 jul een terugbetaling van de cadeaubon te voorzien.
Met vriendelijke groeten,
Marie Vanteghem