Terug

Cadeaubon kan niet gebruikt worden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. T.

Naar: ZALANDO

29/04/2024

Beste,op 13 juli 2023 bestelde ik een online cadeaubon twv 100 Euro die ik schenkte aan mijn nichtje. Na de betaling kreeg ik een link waarmee zij de bon kon activeren. Zij klikte op de link en probeerde een bestelling te plaatsen maar kon de bon niet gebruiken. Blijkbaar werd een code toegestuurd naar haar e-mail adres die slechts 10 minuten geldig was. Zij heeft dit echter gemist en kon de bon dus niet gebruiken. Na Zalando hierover te contacteren hebben zij de 100 euro op haar klantenaccount geplaatst als 'tegoed'. Mijn nichtje kon echter nergens 'tegoed' selecteren wanneer zij een bestelling wou afronden. Meermaals Zalando gecontacteerd en er kwam geen oplossing. Er werd telkens een andere 'oplossing' uitgereikt door telkens een andere medewerker (lijkt alsof dit standaardantwoorden zijn/bots?) maar die waren allemaal ontoereikend. Zo werd plots gezegd dat zij bij haar bestelling 'optie 4' moest kiezen, maar net zoals er nergens 'tegoed' verschijnt, verschijnt er ook helemaal geen 'optie 4' bij betaling. Wanneer dit wordt aangekaart komt er weer een antwoord van weer een andere medewerker die opnieuw verwijst naar het selectere van 'tegoed' (terwijl we al meermaals hadden geantwoord dat deze optie nergens verschijnt bij betaling).Er wordt geen werkbare oplossing aangeboden door Zalando voor het innen van de cadeabon twv 100 Euro. Als er geen oplossing kan aangeboden worden kunnen zij het bedrag vergoeden.Mvg,Laura


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform