Terug

cadeau bij abonnement ?

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. H.

Naar: Testaankoop

15/12/2022

Beste, ik maakte me abonnee van testaankoop , gelokt door de proefperiode, de 2 maanden aan 2€, de 50% korting eerste jaar EN de geschenken, welke ik zou kunnen kiezen in de laatste stap van de online bestelling. Deze laatste stap kwam er niet, m.a.w. het cadeaukiezen is niet mogelijk. Vreemd voor een organisatie als testaankoop

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. H.

19/12/2022

Beste Abonnee,Wij hebben je bericht goed ontvangen.Als welkomstgeschenk ontving je een cadeaubon ter waarde van 80 punten, waarmee je op het platform van onze partner een geschenk kan kiezen. In de catalogus heb je toegang tot een breed scala aan mogelijkheden van merken zoals JBL, Philips, Sony, Dolce Gusto, ....Deze bon en het webadres van onze partner staan hernomen in de welkomstbrief die je van ons krijgt.Enkele dagen na de activering van je abonnement ontvang je van hen ook een e-mail om je hiervoor te registreren op hun site. Om toegang te krijgen tot het platform, waarop je een geschenk kan uitkiezen, dien je eerst een wachtwoord te registreren. Vul hiervoor op de webpagina giftin.be je abonneenummer in, klik op Aanmelden en volg de instructies voor het verdere verloop van de registratie. (Op deze webpagina giftin.be kan je hierover ook een instructievideo terugvinden)De 80 punten, die je nodig hebt om een geschenk te selecteren, worden ongeveer 3 weken na de ontvangst van de 2Eur voor de proefperiode van 2 maanden geactiveerd. Je krijgt daar dan nog een mail over ter bevestiging.De maandelijkse betalingen kunnen enkel gebeuren via het systeem van domiciliering. Wij hebben hiervoor op 16 december 2022 je bank gecontacteerd. Na goedkeuring van de domiciliering, zal deze Eur2 worden opgevraagd bij je bank.Twijfel niet om de klantendienst te contacteren als je problemen hebt met het activeren van je account of als je vragen hebt over het (bestelde) geschenk. Je kan hun bereiken op het nummer 078251005. Mailen kan via het contactformulier op de webpagina giftin.be.Voor alle bijkomende informatie betreffende je inschrijving, kan je contact opnemen met onze abonnementendienst op het nummer 025423300.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform