Terug

bus niet afgekomen

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Flixbus

06/10/2025

Beste Ik stuurde reeds enkele mails naar Flixbus met de melding dat onze bus zaterdag niet afgekomen is. We hadden bericht gekregen dat er een vertraging van 77 minuten was en konden volgen wanneer de bus zou aankomen. Op een gegeven moment kregen we geen updates meer, dus zou de bus er moeten staan, maar er was nergens een bus te bespeuren. Nog een hele tijd, bijna 1 uur, in de bittere kou blijven staan wachten, omdat we dachten dat de bus er elk moment kon zijn. Collega chauffeurs, van andere flixbussen, konden de desbetreffende bus niet bereiken en wisten dus ook niet waar die bus bleef. Uiteindelijk hebben we geluk gehad dat er een bus stond van een andere firma, die ook richting Brugge reed en hebben we, tegen betaling, kunnen meerijden. Anders waren we nooit thuis geraakt die avond. Flixbus wil niets vergoeden, omdat de vertraging zogezegd geen 120 minuten was, terwijl de bus niet afgekomen is.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform