Terug

Bus komt niet opdagen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: De Lijn

01/06/2022

Beste,De laatste weken reed de bus 66 (groen) Eeklo Zomergem en 's avonds terug niet. Wekelijks moeten we als ouder onze dochter brengen of halen. Waarom hebben we een Buzy pass?Waarom steeds deze lijn?

Berichten (1)

De Lijn

Naar: N. P.

02/06/2022

Beste reiziger,Bedankt voor je melding.We hebben je reeds meerdere malen deze mail verzonden dat deze mailbox niet meer in gebruik is. Gelieve dan ook jouw meldingen te versturen via de correcte weg zoals je hieronder kan terugvinden:Heb je een vraag of melding over onze dienstverlening? Je kunt hiervoor terecht op ons contactformuliers:www.delijn.be/nl/contact/klantendienst/, zodat je reactie onmiddellijk bij de juiste personen terechtkomt en we meteen over de juiste informatie beschikken.Via deze mailbox worden deze vragen of meldingen niet verder opgevolgd.Indien je dringend hulp wenst, kan je ons best telefonisch contacteren op het nummer 070 220 200 (0,30 euro/minuut). Op werkdagen kan je bellen tussen 7.00 uur en 18.00 uur, op zaterdag tussen 10.00 uur en 18.00 uur.Met vriendelijke groetenDe Lijn KlantendienstKristien MoesenMedewerker Klantenreacties------De Lijn Klant en VerkoopCrutzenstraat 5 - 3500 Hasselttel. +32 (0)11 85 40 13


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform